۰

کامپیوتر آماده گیمینگ Zotac ZBOX MAGNUS ONE با پردازنده نسل 14 اینتل و کارت گرافیک RTX 4070 Super عرضه شد

کامپیوتر آماده گیمینگ Zotac ZBOX MAGNUS ONE با پردازنده نسل 14 اینتل و کارت گرافیک RTX 4070 Super عرضه شد
بازدید 8
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه


اخیراً شرکت Zotac یک کامپیوتر آماده مخصوص گیمینگ با طراحی تمام سفید یا تمام مشکی عرضه کرده است که از پردازنده Core i7-14700 اینتل و کارت گرافیک RTX 4070 Super انویدیا بهره‌مند است. در ادامه این خبر نیوز الکترونیک به بررسی مشخصات کامپیوتر آماده ZBOX MAGNUS ONE می‌پردازیم. 

به تازگی کمپانی Zotac با عرضه کامپیوترهای آماده MAGNUS ONE ERP74070SC (مشکی) و MAGNUS ONE ERP74070SW (سفید) خط کامپیوترهای آماده سری MAGNUS ONE خود را بروز کرده است. هر دوی این مدل‌ها سخت‌افزار یکسانی را ارائه می‌کنند و تنها تفاوت آنها در رنگ است.

معرفی کامپیوتر آماده گیمینگ

این کامپیوتر بسیار جمع و جور است و با حجم 8.3 لیتری عرضه می‌شود. این کیس دارای چهار پنل مشبک برای افزایش حداکثری جریان هوا است. در قسمت داخلی آن، پردازنده اینتل Core i7-14700 با 20 هسته با حداکثر سرعت کلاک 5.4 گیگاهرتز حاضر است. این پردازنده با یک کارت گرافیک Zotac GAMING GeForce RTX 4070 SUPER، مجهز به حافظه 12 گیگابایتی GDDR6X جفت شده است که برای گیمرها و همچنین تولیدکنندگان محتوا ایده‌آل است.

کامپیوتر آماده MAGNUS ONE از 64 گیگابایت رم DDR5 پشتیبانی می‌کند، اگرچه از کارخانه با 16 گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. فضای ذخیره سازی شامل یک ترابایت حافظه SSD با امکان ارتقاء از طریق یک اسلات M.2 و یک اسلات درایو 2.5 اینچی است.

کامپیوتر آماده magnus one

حتی با وجود اینکه طراحی جمع و جوری دارد، این PC دارای تعداد زیادی کانکتور از جمله یک پورت Thunderbolt 4، هشت پورت USB (استانداردهای USB 3.0 و USB 3.1)، یک پورت HDMI 2.1a، سه پورت DisplayPort 1.4a و یک پورت شبکه Intel Killer 2.5 Gbps است.

در قسمت جلویی کیس، یک درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 3.0 Type-C، کارتخوان 3 در 1 (UHS-II SD/SDHC/SDXC) و یک پورت ترکیبی صدا/میکرون حضور دارد. در مورد اتصالات بی‌سیم نیز این کامپیوتر آماده دارای پشتیبانی داخلی WiFi 6 و همچنین بلوتوث 5.2 است.

کامپیوتر آماده zotac

این سیستم قدرتمند توسط یک منبع تغذیه 500 واتی 80+ پلاتینیوم تغذیه می‌شود. متأسفانه شرکت Zotac هنوز قیمت یا تاریخ در دسترس بودن کامپیوتر آماده MAGNUS ONE جدید را مشخص نکرده است، اما انتظار می‌رود که این محصول در آینده‌ای نزدیک وارد بازارهای جهانی شود. 

کامپیوتر آماده magnus one

در همین رابطه بخوانید:

– با دیدن این تصاویر دیگر هرگز نمی‌گویید کامپیوترهای All-in-One ضعیف هستند!

– رونمایی MSI از کامپیوترهای All in One جدید Modern AM242 و Modern AM272؛ مجهز به پردازنده‌های نسل جدید اینتل

– شش برد جدید Pineberry Pi سازگار با Raspberry Pi 5 معرفی شد؛ شامل NVMe دوگانه، هوش مصنوعی و اترنت 2.5G

نظر شما در مورد کامپیوتر آماده ZBOX MAGNUS ONE چیست؟ با توجه به مشخصات این PC، شما چه قیمتی را برای این سیستم منصفانه می‌دانید؟



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید