۰

کیس‌های جدید و جذاب کورسیر از نسل بعدی مادربردها پشتیبانی می‌کنند

کیس‌های جدید و جذاب کورسیر از نسل بعدی مادربردها پشتیبانی می‌کنند
بازدید 30
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه


کورسیر در نمایشگاه CES 2024 لاس‌وگاس با دست پر ظاهر شد و از دو کیس کامپیوتر به نام‌های Corsair 2500X و Corsair 6500X رونمایی کرد. این دو محصول جدید به لطف طراحی دو محفظه‌ای خود می‌توانند از مادربردهای نسل بعد که تمام کانکتورهای آن‌ها به پشت انتقال یافته، به راحتی پشتیبانی کنند.

در نمایشگاه CES 2024 شاهد حضور انبوهی از شرکت‌های تولید کننده سخت‌افزار و لوازم جانبی کامپیوتر بودیم که جدیدترین دستاوردها و فناوری‌های خود را به نمایش گذاشته بودند.

کیس کامپیوتر Corsair 2500X از برند کورسیر

به گزارش Tomshardware، یکی از این شرکت‌های نام‌آشنا کورسیر (Corsair) است که دست پر در CES لاس‌وگاس امسال ظاهر شده از یک جفت کیس کامپیوتر جذاب به نام‌های Corsair 2500X و Corsair 6500X رونمایی کرده است.

کیس‌های جدید کورسیر که پنل قابل تعویض دارند

ابتدا به سراغ کیس Corsair 2500X می‌رویم که در فرم فاکتور micro ATX ساخته شده و به لطف طراحی دو محفظه‌ای خود می‌تواند با مادربردهای نسل جدید که از اتصال معکوس بهره می‌برند (محصولاتی همچون سری Project Zero یا BTF که تمام کانکتورها و پورت‌ها به پشت مادربرد انتقال یافته‌اند)، سازگار باشد.

یکی از نکات جالب این کیس PC پنل جلویی قابل تعویض آن بوده و در صورتی که کاربر قصد تغییر صفحه جلویی به یک صفحه مشبک برای افزایش جریان هوا را داشته باشد، این گزینه به راحتی قابل دسترس است. البته هنوز مشخص نیست که آیا همراه با این کیس شاهد عرضه چندین مدل پنل جلویی خواهیم بود یا گزینه‌های قابل دسترس به صورت جداگانه به‌فروش می‌رسند.

کیس کامپیوتر Corsair 2500X از برند کورسیر در نمایشگاه CES 2024

کیس زیبای Corsair 2500X که از تم چوب و شیشه بهره می‌برد، از تاریخ 27 فوریه (۸ اسفند ۱۴۰۲) در دسترس قرار خواهد داشت. در حال حاضر قیمت نهایی این محصول مشخص نیست.

در مرحله بعد با برادر بزرگ‌تر این کیس جذاب یعنی Corsair 6500X سروکار داریم که از فرم فاکتور Mid Tower ساخته شده است. در ظاهر به نظر می‌رسد که Corsair 6500X در واقع نسخه بزرگ‌تر Corsair 2500X به شمار می‌آید که همان طراحی محفظه دوگانه و قابلیت تعویض پنل‌های جلویی را به همراه دارد.

کیس کامپیوتر Corsair 6500X از برند کورسیر در نمایشگاه CES 2024

همانطور که گفته شد، کیس Corsair 6500X ابعاد بزرگ‌تری داشته به لطف این افزایش اندازه کاربر می‌تواند در بخش جلویی از تعداد بیشتری فن برای ورود هوا استفاده کند. علاوه بر این، فضای بیشتری در بخش بالایی کیس وجود داشته و امکان نصب رادیاتور AIO بزرگ‌تر نیز وجود دارد.

کیس کامپیوتر Corsair 6500X از برند کورسیر در نمایشگاه CES 2024

قیمت کیس کامپیوتر Corsair 6500X نیز همچنان نامشخص است، با این حال در تاریخ 27 فوریه (۸ اسفند ۱۴۰۲) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

توجه: برای اطلاع از آخرین اخبار نما‌یشگاه CE‌S به صفحه اختصاصی نمایشگاه CES 2019مراجعه کنید.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید