۰

گرانترین گوشی سال شیائومی را بشناسید

گرانترین گوشی سال شیائومی را بشناسید
بازدید 34
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


نزدیک به 10 روز دیگر شرکت شیائومی در رویداد MWC بارسلونا قصد دارد از جدیدترین گوشی پرچمدار خود یعنی شیائومی 14 اولترا به صورت رسمی رونمایی کند. اما با توجه به قیمتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده شاید کمتر کسی انتظارش را بکشد و بخواهد آن را تهیه کند.

شرکت شیائومی رویدادی را برای برگزاری در روز 25 فوریه (6 اسفند ماه) در بارسلونا تدارک دیده که به احتمال فراوان محل معرفی گوشی‌های سری 14 آن خواهند بود. در این مناسبت همچنین از یک گوشی جذاب و همه چیز تمام نیز رونمایی خواهد شد که حتماً اسمش را شما هم باید حدس زده باشید؛ شیائومی 14 اولترا. این گوشی که دیگر تقریباً همه چیز را در موردش می‌دانیم یکی از خاص‌ترین محصولات چند سال اخیر خواهد بود ولی با توجه به افشاگرهایی که ساعتی پیش اتفاق افتاده باید آن را گران‌ترین گوشی پرچمدار با فرم فاکتور ساده شیائومی هم بدانیم.

بنابر گزارش GSMArena به نقل از یک رسانه فرانسوی گوشی شیائومی 14 برای عرضه در اتحادیه اروپا در ارزان‌ترین نسخه برچسب قیمتی 1099 یورویی را به خود خواهد دید که می‌تواند مهر تاییدی بر اطلاعاتی باشد که چند پیش نیز در رسانه‌های چینی در مورد قیمت این گوشی منتشر شده بودند.

اما نکته قابل توجه این است که نسخه شیائومی 14 اولترا برای عرضه در نسخه ویژه و همه چیز تمام خود برای اتحادیه اروپا نیز برچسب قیمتی 1499 یورویی را به خود خواهد دید که می‌تواند آن را به یک گوشی لاکچری و خاص تبدیل کند.

تا به حال عرضه تنها یک نسخه برای هر دو دستگاه تایید شده که شامل 12 گیگابایت حافظه رم به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی برای نسخه پاییه و 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی برای نسخه اولترا است. البته همانطور که می‌دانید تفاوت اصلی دو گوشی در چیدمان سنسور دوربین و طراحی پشت بدنه است که در نسخه اولترا مانند نسل قبلی از یک ماژول دایره‌ای به همراه 4 سنسور ویژه با رزولوشن‌های 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

xiaomi-14-ultra-1.jpg

نکته دیگری که در مورد عرضه این گوشی‌ها باید در نظر بگیریم بحث رنگ و بدنه آنهاست که هر دو از یک بدنه فلزی استفاده خواهند کرد که برای نسخه اولترا نسخه با پوشش چرم مصنوع نیز در نظر گرفته خواهد شد. همچنین نسخه‌ها به رنگ سبز یشمی، سفید و مشکی را برای شیائومی 14 نسخه پایه باید تایید شده دانست؛ در حالیکه برای نسخه اولترا تنها دو رنگ مشکی و سفید تا به امروز سر زبان‌ها افتاده است.

شاید این سوال را از خودتان بپرسید که پس عاقبت نسخه 14 پرو چه می‌شود. در این زمینه نیز ظاهراً این گوشی در حال حاضر فعلاً تنها برای عرضه در چن برنامه‌ریزی شده و شیائومی در حال بررسی است که آن را در دیگر کشورها نیز عرضه کند یا نه. به هر حال این گوشی فروش چندان جالبی در خارج از چین نداشته و شاید علت اصلی معلق ماندن اخبار پیرامون عرضه Xiaomi 14 pro در خارج از چین هم همین باشد.

نظر شما در مورد شیائومی 14 و شیائومی 14 اولترا چیست؟ آیا حاضر به خرید گوش پرچمدار شیائومی با قیمت 1500 یورویی هستید؟



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید