۰

گوشی شیائومی ردمی A3 رسماً معرفی شد؛ طراحی زیبا مثل پرچمداران با قیمت فوق ارزان

گوشی شیائومی ردمی A3 رسماً معرفی شد؛ طراحی زیبا مثل پرچمداران با قیمت فوق ارزان
بازدید 24
مدت زمان خواندن نوشته : 4 دقیقه


شیائومی متخصص ساخت گوشی‌های ارزان قیمت است و در این راه برند ردمی را باید سردمدار شماره یک این استراتژی دانست. در ادامه روند معرفی محصولات با ارزش خرید فوق‌العاده، پس از انبوه تصاویر و مشخصات لو رفته، گوشی بسیار خوش قیمت و جذاب Redmi A3 توسط این شرکت معرفی شده که به هیچ عنوان نمی‌توان باور کرد چنین طراحی برای یک محصول فوق ارزان در نظر گرفته شده باشد. در ادامه با شیائومی ردمی A3 بیشتر آشنا شوید.

یک ماهی می‌شود که تصاویر و مشخصات گوشی موسوم به شیائومی ردمی A3 در وب دست به دست می‌شوند و همین روز گذشته بود که اولین تصاویر نسخه واقعی این گوشی بسیار جذاب در رسانه‌ها منتشر شد. به نظر شیائومی بالاخره تصمیم خود را گرفته و گوشی جذاب مد نظر ما را از پشت پرده به برون آورده و به صورت رسمی معرفی کرده است.

در نگاه اول که به شیائومی ردمی آ3 بنگرید، طراحی ویژه ماژول دوربین آن که شبیه به گوشی پرچمدار شیائومی 13 اولترا است برایتان جلب توجه خواهد کرد. شیائومی نام این طراحی را به صورت خلاقانه‌ای “All-New Premium Halo Design” انتخاب کرده که شامل یک جزیره دایره‌ای برای جای دادن عناصر دوربین دستگاه است که پیش از این در هیچ گوشی میان‌رده و ارزان قیمتی از شرکت ندیده بودیم.

سبک طراحی گوشی شیائومی redmi a3

این گوشی که ظاهراً قرار است به عنوان اولین مقصد خود راهی هندوستان شود، از یک هفته دیگر در بازارهای این کشور عرضه خواهد شد. البته با وجود آنکه شیائومی اطلاعاتی در مورد عرضه ردمی A3 در کشورهای دیگر عرضه نکرده ولی بدون شک دیر زمانی به طول نخواهد انجامید که این گوشی را یا با همین اسم یا با نام‌های دیگر در کشورهای دیگر نیز ببینیم.

مشخصات گوشی شیائومی Redmi A3

یکی از ویژگی‌های این گوشی نمایشگر 6.71 اینچی آن است که با نرخ 90 هرتز تصاویر را بروزرسانی کرده در صفحه لندینگ محصول ایجاد شده برای آن در سایت mi.com عبارت «نرم و روان مثل کَره» برایش عنوان شده است. اگرچه این توصیف می‌تواند اندکی با اغراق همراه باشد ولی با توجه به مشخصاتی که در ادامه پیرامون این گوشی مطرح خواهیم کرد بعید نیست که با یک محصول متفاوت همراه باشیم که علاوه بر طراحی ویزه و جذابش، قدرت پردازشی بسیار خوب و رابط کاربری سریع و روانی هم داشته باشد.

نمایشگر گوشی شیائومی redmi a3

در صفحه محصول به این نکته نیز اشاره شده که این گوشی از 6 گیگابایت حافظه رم همراه با قابلیت RAM Plus برای افزایش این حافظه تا 6 گیگابایت دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. البته نسخه‌های با 4 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز برای آن در نظر گرفته شده‌اند که آن را به سطحی بالاتر از محصولات دیگر این خانواده از جمله Redmi A2+ می‌رسانند که قبلاً پایین‌ترین نسخه آن ساختار حافظه 2/32 گیگابایتی داشت ولی همانطور که می‌بینید در A3 ردمی به پایین‌ترین نسخه با حافظه 4/128 گیگابایت می‌رسیم.

حافظه گوشی شیائومی redmi a3

هنوز اطلاعاتی در مورد پردازنده و دیگر بخش‌های این گوشی در دست نیست ولی طبق داده‌های لو رفته قبلی می‌دانید که ردمی آ3 به احتمال فراوان از یک پردازنده ساخت مدیاتک در این گوشی استفاده خواهد کرد.

باتری گوشی شیائومی redmi a3

باتری داخلی این گوشی نیز ظرفیت قابل توجه و استاندارد این روزهای دنیای محصولات میان‌رده یعنی 5000 میلی‌آمپر ساعت را دارد که برای شارژ شدن آن از درگاه USB-C استفاده خواهد شد که مجدد نسبت به دو گوشی A2/A2+ که درگاه microUSB داشتند به خوبی بروز شده است. سرعت شارژ همراه دستگاه توسط شیائومی مورد اشاره قرار نگرفته ولی بعید می‌دانید که با توجه به بازه قیمتی، شارژر سریعی بیشتر از 15 وات در بسته بندی دستگاه قرار بگیرد.

رنگ بدنه گوشی شیائومی redmi a3

قیمت و زمان عرضه گوشی شیائومی Redmi A3

اگرچه شیائومی قیمت این گوشی را همچنان به مانند یک راز مخفی نگه داشته ولی با توجه به آنکه سال گذشته برای Redmi A2 در نسخه 2/32 گیگابایتی شاهد در نظر گرفتن قیمت 6300 روپیه (حدود 75 دلار) و برای گوشی 4/128 گیگابایتی 8500 روپیه (حدود 100 دلار) بودیم، بدون شک حوالی این قیمت‌ها برای نسل جدید نیز انتخاب خواهد شد و به طور قطع می‌توانیم بگوییم که ارزان‌ترین نسخه Redmi A3 قیمت زیر 100 دلار خواهد داشت.

عرضه این گوشی از یک هفته دیگر و ابتدا در هند شروع خواهد شد و طبق تجربه می‌توانیم بگوییم که حداکثر طی یک ماه آینده یا با همین نام یا اسامی دیگر در کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد شد که به احتمال فراوان ابتدا شامل کشورهای در حال توسعه می‌شود و بعید است مدت زمان زیادی طول بکشد که این گوشی را در سایت‌های فروشگاهی ایرانی یا ویترین مغازه‌های پاساژ موبایل کشور ببینیم.



منبع

برچسب‌ها

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید