۰

گوشی میان‌رده وان پلاس Ace 3V با نمایشگر زیبا، تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل سه و باتری قدرتمند معرفی شد

گوشی میان‌رده وان پلاس Ace 3V با نمایشگر زیبا، تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل سه و باتری قدرتمند معرفی شد
بازدید 14
مدت زمان خواندن نوشته : 4 دقیقه


پیش از این اعلام شده بود که شرکت وان‌پلاس قصد دارد امروز از گوشی میان‌رده جدید خود با عنوان Ace 3V رونمایی کند. این گوشی نسبت به محصول نسل قبل خود دارای تغییرات ظاهری فراوانی است و از میان‌ مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن می‌توان به تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل سه، نمایشگر با وضوح 1.5K، باتری با ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعت و فناوری شارژ 100 وات اشاره کرد.

وان پلاس ساعاتی پیش از گوشی میان‌رده جدید خود یعنی Ace 3V رونمایی کرد. این گوشی را باید نسخه‌ای جدید از گوشی Ace 2V بدانیم که اکنون در بسیاری از بخش‌ها و قسمت‌ها با ویژگی‌ها و قابلیت‌های ارتقا یافته همراه شده است. همچنین Ace 3V را می‌توان نسخه‌ای ارزان قیمت از گوشی Ace 3 دانست که به منظور کاهش قیمت تمام شده برخی از قابلیت‌های آن حذف شده است. OnePlus Ace 3V همچنین نخستین محصولی است که از تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل سه بهره می‌برد.

طراحی گوشی وان پلاس Ace 3V

با معرفی رسمی گوشی وان پلاس Ace 3V مشخص شد که آن دارای تغییرات ظاهری فراوانی نسبت به نسخه پیشین خود است. در ساخت بدنه این گوشی از فریم تخت استفاده شده است و شاهد بازگشت دکمه سه مرحله‌ای تنظیم هشدار در سمت چپ بدنه آن هستیم. در لبه سمت راست این گوشی نیز می‌توان دکمه‌های Power و تنظیم صدا را مشاهده کرد. در پنل اصلی این گوشی یک نمایشگر با حاشیه بسیار باریک و زیبا دیده می‌شود که در بالا و مرکز آن یک بریدگی دایره‌ای شکل دسترسی به دوربین سلفی را ممکن می‌کند. پنل پشتی این گوشی نیز میزبان یک دوربین دوگانه و فلش LED است که در جزیره‌ای قرصی شکل و به صورت عمودی در زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند.

براساس گزارش Fonearena، گوشی وان پلاس Ace 3V دارای نمایشگر 6.74 اینچی AMOLED با وضوح 1.5K یا 2772 در 1240 پیکسلی است .نرخ بروزرسانی این نمایشگر در بهترین حالت به 120 هرتز می‌رسد اما کاربران می‌توانند این میزان را به 60 و 90 هرتز نیز محدود کنند. حداکثر میزان روشنایی 2150 nits و فناوری PWM Dimming با فرکانس 2160 هرتز از دیگر قابلیت‌های مهم این نمایشگر است. نمایشگر این گوشی از فناوری Rain Touch نیز بهره می‌برد و کاربران می‌توانند حتی با دستان خیس نیز از آن استفاده کنند.

رنگ بندی گوشی وان پلاس Ace 3V

وان پلاس همچنین برای این گوشی تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل سه را انتخاب کرده است که ساعاتی پیش به صورت رسمی از سوی کوالکام معرفی شد. 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5x و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 تکمیل کننده این گوشی هوشمند هستند. برای این گوشی یک خنک کننده قدرتمند و مجهز به محفظه بخار نیز در نظر گرفته شده است. این سیستم خنک کننده پبش از این در گوشی‌های پرچمدار وان پلاس 12 به کار گرفته شده بود.

برای دوربین اصلی گوشی وان پلاس Ace 3V سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX882 انتخاب شده است که از لرزش‌گیر اپتیکی یا OIS نیز بهره می‌برد. دیگر سنسور این دوربین وضوح 8 مگاپیکسلی دارد و به لنز با زاویه دید فوق عریض مجهز است. در بخش دوربین سلفی نیز با یک سنسور 16 مگاپیکسلی روبرو هستیم. سنسور شناسایی اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر، ضخامت 8.47 میلی‌متری، وزن 200 گرمی، سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری ColorOS 14 دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی را تشکیل می‌دهند.

قیمت و مشخصات گوشی وان پلاس Ace 3V

در همین رابطه بخوانید:

– گوش قاتل پرچمدار وان پلاس Ace 3 معرفی شد؛ اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی

– گوشی میان رده وان پلاس Ace 2V با تراشه دایمنسیتی 9000 و نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

– گوشی قاتل پرچمدار وان پلاس 12R با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و نمایشگر 4500 نیتی معرفی شد

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این گوشی باتری قدرتمند و با ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعت است که از فناوری شارژ سریع 100 واتی SuperVOOC نیز بهره می‌برد. قرار است گوشی وان پلاس Ace 3V در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای عرضه شود.

نسخه پایه و مجهز به 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از این گوشی 277 دلار قیمت گذاری شده است. کاربران همچنین برای نسخه مجهز به 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی از این گوشی باید 319 دلار پرداخت کنند. بهترین نسخه از این گوشی نیز که دارای 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است قرار است با قیمت 361 دلار عرضه شود.

وان پلاس اعلام کرده است که عرضه این گوشی هوشمند را از تاریخ 25 مارس (ششم فروردین) در کشور چین آغاز می‌کند. انتظار می‌رود این گوشی در دیگر کشورها با عنوان وان پلاس نورد 4 روانه بازار شود. البته هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این گوشی منتشر نشده است.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید