۰

گوشی پرچمدار گلکسی S24 اولترای سامسونگ مشکل نمایشگر دارد؟

گوشی پرچمدار گلکسی S24 اولترای سامسونگ مشکل نمایشگر دارد؟
بازدید 17
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


به نظر می‌آید که کاربران گوشی پرچمدار گلکسی S24 اولترای سامسونگ از وضعیت نمایشگر این دستگاه راضی نیستند. در همین رابطه گزارش‌هایی از کیفیت پایین نمایش رنگ‌های این گوشی نسبت به نسل قبلی منتشر شده و برخی کاربران نیز معتقدند که نمایشگر پرچمدار جدید کره‌ای شادابی خود را از دست داده‌ است. ادعایی که با واکنش ضد و نقیض برند کره‌ای همراه شده است. جزئیات بیشتر را در نیوز الکترونیک بخوانید.

به نظر می‌آید که گوشی گلکسی S۲۴ اولترا با مشکلاتی در زمینه نمایشگر روبرو شده و برخی کاربران از کیفیت رنگ‌های نمایش داده شده توسط این گوشی رضایت نداشته و معتقدند گوشی گلکسی S۲۴ اولترا در بخش صفحه نمایش ضعیف‌تر از نسل‌های قبلی عمل کرده و رنگ‌ها شادابی خود را از دست داده‌اند.

علاوه بر این دو کاربر سامسونگ اعلام کرده‌اند که تنها ۶ روز بعد از خرید گلکسی S24 اولترا یک خط سبز عمودی و یک خط سفید افقی روی نمایشگر گوشی‌شان ظاهر شده و از بین نمی‌رود.

رنگ‌ها در گلکسی S24 اولترا شاداب و زنده نیست!

کاربرانی که گوشی گلکسی S۲۴ اولترا را به صورت پیش فروش خریداری کرده بودند، حالا به این گوشی دسترسی پیدا کرده‌اند و گوشی خود را از نمایندگی‌های معتبر سامسونگ دریافت کرده‌اند. برخی از این مشتریان نسبت به رنگ‌های صفحه نمایش این گوشی معترض بودند. آن‌ها معتقدند که رنگ‌ها در گوشی‌های نسل قبلی از شادابی بیشتری برخوردار است.

رنگ‌ها در گلکسی S24 اولترا شاداب و زنده نیست!

بر اساس اعلام sammobile در تنظیمات این گوشی و در بخش نمایشگر، شما برای حالت نمایش دادن رنگ‌ها می‌توانید از دو گزینه Natural و Vivid استفاده کنید. در حالت Natural (طبیعی) شما می‌توانید رنگ تصویر را بسیار نزدیک به رنگ واقعیش مشاهده کنید. در بخش Vivid به طور معمول کمی رنگ‌ها شاداب‌تر و اشباع‌تر به نمایش در می‌آیند.

واکنش‌های ضد و نقیض سامسونگ به مشکل نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا

اما در گوشی گلکسی S۲۴ اولترا خبری از این اتفاق نیست و هیچ تفاوتی با حالت Natural نخواهد داشت. قبلاً اعلام شده بود که سامسونگ در گوشی گلکسی S۲۴ اولترا از نمایشگری ضد انعکاس استفاده می‌کند که این قابلیت به دلیل استفاده از شیشه محافظ گوریلا آرمور روی این گوشی است.

واکنش‌های ضد و نقیض سامسونگ به مشکل نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا

در ادامه سیل انتقادات کاربران، فروم‌ها و شبکه‌های اجتماعی را فرا گرفت و در همین رابطه تصاویری از مکالمه یک کاربر با بخش پشتیبانی سامسونگ منتشر شد. ظاهراً نماینده پشتیبانی این شرکت اعلام کرده بود که در آپدیت‌های بعدی وضعیت نمایش رنگ‌ها بهتر خواهد شد.

اما پس از آن بخش اسپانیایی سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که اینطور نیست و سامسونگ برنامه‌ای برای بهبود یا تغییر وضعیت نمایش رنگ‌ها در گلکسی S24 اولترا را ندارد. کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند که نحوه نمایش رنگ‌ها در نمایشگر به صورت عمدی به این صورت درآمده و یک نقص برای این گوشی محسوب نمی‌شود.



منبع

برچسب‌ها

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید