۰

گوشی پوکو F6 Pro در آستانه معرفی و عرضه به بازارهای جهانی+ جزییات جدید از مشخصات فنی

گوشی پوکو F6 Pro در آستانه معرفی و عرضه به بازارهای جهانی+ جزییات جدید از مشخصات فنی
بازدید 76
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه


در ماه ژانویه گذشته شاهد رونمایی از گوشی‌های پوکو X6 و پوکو X6 Pro بودیم. اما به نظر می‌رسد که شیائومی اکنون مشغول آماده سازی نسل جدیدی از گوشی‌های خود در سری پوکو F6 است. امروز اطلاعاتی در دسترس قرار گرفت که نشان می‌دهد باید تا یک ماه دیگر منتظر معرفی گوشی جدیدی با عنوان پوکو F6 Pro از سوی این شرکت باشیم.

شیائومی سال گذشته سری گوشی‌های پوکو F5 را معرفی و روانه بازار کرد. بدیهی است که امسال نیز منتظر عرضه نسل جدیدی از این گوشی‌ها با عنوان پوکو F6 باشیم. اطلاعاتی که به تازگی در دسترس قرار گرفته است نشان می‌دهد که شیائومی در حال حاضر مشغول کسب مجوزهای لازم برای عرضه این گوشی به بازارهای جهانی است و به این ترتیب باید در آینده نزدیک منتظر عرضه این محصولات باشیم. این شرکت تاکنون در سال 2024 میلادی از دو گوشی پوکو X6 و پوکو X6 Pro رونمایی کرده است.

Poco-X6-Pro-1.jpg

براساس گزارش منتشر شده از سوی Gizmochina، به تازگی گوشی پوکو F6 Pro با شماره مدل 23113RKC6G توانسته است از سازمان تنظیم مقررات رادیویی تایلند (NBTC) مجوزهای لازم برای عرضه به بازار را کسب کند. این مجوز نشان می‌دهد که این روزها به عرضه این گوشی هوشمند به بازارهای جهانی بسیار نزدیک هستیم و به احتمال فراوان تا چند هفته دیگر شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود.

با توجه به اینکه گوشی‌های سری پوکو F5 سال گذشته در ماه می روانه بازار شدند، انتظار می‌رود این موضوع برای گوشی‌های سری F6 نیز تکرار شود و تا یک یا دو ماه دیگر شاهد عرضه این گوشی باشیم. از سوی دیگر تجربه نشان داده است محصولاتی که از سازمان تنظیم مقررات رادیویی تایلند مجوزهای لازم برای عرضه را کسب می‌کنند یک تا دو ماه بعد آماده عرضه خواهند شد. به عنوان مثال گوشی‌های پوکو X6 و پوکو X6 Pro در ماه های نوامبر و دسامبر سال گذشته میلادی این مجوزها را دریافت کردند و در ماه ژانویه شاهد عرضه آن‌ها به بازار بودیم. به این ترتیب به نظر می‌رسد باید در ماه‌های آوریل یا می پیش‌رو منتظر گوشی‌های سری Poco F6 باشیم.

مشخصات گوشی پوکو F6 Pro و پوکو F6

با توجه به اطلاعاتی که از سوی NBTC منتشر شده است، گوشی پوکو F6 Pro با شماره مدل 23113RKC6G عرضه خواهد شد. این شماره به شماره مدل گوشی Redmi K70 که 23113RKC6C است بسیار نزدیک بوده و این احتمال را تقویت می‌کند که گوشی پوکو F6 Pro عرضه مجددی از این گوشی باشد یا حداقل ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی شبیه به آن داشته باشد.

به این ترتیب می‌توان گفت که گوشی پوکو F6 Pro در هنگام عرضه دارای یک نمایشگر 6.65 اینچی OLED با وضوح 2K و نرخ بروزرسانی 120 هرتزی است. همچنین حضور تراشه اسنپدراگون 8 نسل، حافظه‌های رم LPDDR5x و حافظه‌های ذخیره‌سازی UFS 4.0 در آن نیز بسیار محتمل به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود دوربین اصلی گوشی پوکو F6 Pro نیز به صورت سه‌گانه طراحی شده باشد و شاهد حضور یک سنسور 50 مگاپیکسلی همراه با لرزش‌گیر اپتیکی یا OIS در آن باشیم.

به احتمال فراوان در کنار این سنسور، یک حسگر 8 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض و همچنین یک سنسور ماکرو با وضوح 2 مگاپیکسل استفاده خواهد شد. باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و فناوری شارژ سریع 120 واتی دیگر قابلیت‌های احتمالی این گوشی هوشمند را تشکیل خواهند داد.

پیش از این گزارشی منتشر شده بود که نشان می‌داد گوشی Poco F6 نیز عرضه مجددی از گوشی Redmi K70e است و در آن شاهد حضور تراشه دایمنسیتی 8300 اولترا، نمایشگر 6.67 اینچی OLED با وضوح 1.5K و نرخ بروز رسانی 120 هرتز خواهیم بود. دوربین اصلی سه‌گانه با سنسورهای 64 و 8 و 2 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 14، باتری با ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعت، فناوری شارژ سریع 90 واتی، حافظه رم LPDDR5x و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0، از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم این گوشی خواهد بود.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید