۰

گوشی 240 دلاری Realme Narzo 70 Pro با دوربین 50 مگاپیکسلی باکیفیت معرفی شد

گوشی 240 دلاری Realme Narzo 70 Pro با دوربین 50 مگاپیکسلی باکیفیت معرفی شد
بازدید 17
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه


امروز برند ریلمی گوشی جدید Narzo 70 Pro 5G را با پشتیبانی از ژست‌های حرکتی بدون تماس (Air Gesture) معرفی کرد. از ویژگی‌های برجسته‌ی این گوشی دوربین اصلی آن است که ریلمی ادعا می‌کند در رده قیمتی خود برتری دارد. بهتر است خودتان با گوشی نارزو 70 پرو 5G آشنا شوید.

Realme Narzo 70 Pro یک گوشی میان‌رده 5G با چیپست Dimensity 7050 مدیاتک است که بسته به انتخاب کاربر می‌تواند 8 گیگابایت حافظه رم با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند.

معرفی، مشخصات و قیمت گوشی Realme Narzo 70 Pro

گوشی Narzo 70 Pro مجهز به صفحه‌نمایش 6.67 اینچی +Full HD با پنل 120 هرتزی AMOLED با حاشیه‌های خمیده است. ناچ حفره‌ای صفحه‌نمایش هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

رنگ گوشی Realme Narzo 70 Pro

در پشت گوشی شاهد یک ترکیب سه‌تایی هستیم که گل سرسبد آنها یک دوربین 50 مگاپیکسلی با حسگر بسیار توانمند IMX890 سونی و لرزشگیر اپتیکال است. این حسگر 1/1.56 اینچی بزرگترین چیزی است که در کلاس قیمتی Narzo 70 Pro می‌توان به آن دست پیدا کرد. دوربین دوم و سوم به ترتیب 8 مگاپیکسلی التراواید و ماکرو 2 مگاپیکسلی هستند که چندگی به دل نمی‌زنند.

دوربین Realme Narzo 70 Pro

یکی دیگر از نکات برجسته‌ی درباره‌ی گوشی ریلمی Narzo 70 Pro، برخورداری از باتری 5,000 میلی‌آمپرساعت با شارژر 67 واتی SuperVOOC است. ریلمی می‌گوید باتری این گوشی ظرف تنها 19 دقیقه به میزان 50 درصد شارژ می‌شود. همچنین این گوشی در بخش خنک‌کننده مجهز به محفظه تبخیر است که می‌بایست عملکرد بهتری نسبت به حرارت گیرهای ساده داشته باشد.

طراحی Realme Narzo 70 Pro

به قابلیت جذاب Air Gesture یا ژست‌های حرکتی بدون تماس می‌رسیم. با این قابلیت می‌توان کارهایی چون پیمایش ویدئوها، آلبوم تصاویر و شبکه‌های اجتماعی را با تنها حرکت دادن دست‌ها و بدون لمس گوشی انجام داد. همچنین می‌توان از ژست‌های حرکتی مخصوص برای گرفتن اسکرین‌شات، سوئیچ میان برنامه‌ها و اسکرول صفحه استفاده کرد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی Narzo 70 Pro ریلمی می‌توان بلندگو استریو، حسگر اثرانگشت زیر صفحه، جک هدفون و گواهینامه IP54 را برشمرد. هنگامی که قطرات آب یا باران بر روی صفحه گوشی باشد، یک جلوه نمایشی با مضمون مقاوم بودن در برابر نفوذ چنین قطرات کوچکی نمایش داده می‌شود که همان توانایی IP54 است. گوشی‌های IP54 در برابر نفوذ آب مقاوم نیستند.

باتری Realme Narzo 70 Pro

گوشی Realme Narzo 70 Pro با اندروید 14 و رابط کاربری Realme UI 5.0 عرضه می‌شود. این گوشی دو رنگ سبز و طلایی دارد که هر دو در بخش دوربین دارای تون رنگ متفاوتی هستند.

قیمت گوشی Realme Narzo 70 Pro با 128 گیگابایت حافظه 240 دلار و با 256 گیگابایت حافظه 265 دلار است.



منبع

برچسب‌ها, , ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید