۰

گوشی Honor 200 Lite با نمایشگر AMOLED، دوربین 108 مگاپیکسلی و تراشه‌ای قدرتمند معرفی شد

گوشی Honor 200 Lite با نمایشگر AMOLED، دوربین 108 مگاپیکسلی و تراشه‌ای قدرتمند معرفی شد
بازدید 3
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه


شرکت آنر امروز گوشی میان‌رده جدیدی با عنوان Honor 200 Lite 5G را معرفی کرد که نخستین محصول آن در سری 200 محسوب می‌شود. این گوشی جدید دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های مشترکی با گوشی Honor X50i Plus است که چندی پیش معرفی و در بازارهای کشور چین عرضه شد. اما اکنون شاهد ایجاد تغییراتی در ظاهر آن هستیم تا با یک محصول جدید روبرو باشیم.

چندی پیش بود که سایت رسمی آنر گوشی جدیدی با عنوان Honor 200 Lite 5G را در لیست محصولات خود قرار داد. در آن زمان اطلاعات ناچیزی از این گوشی هوشمند منتشر شده بود اما اکنون می‌توانیم جزییات کاملی از آن را مورد بررسی قرار دهیم. بنا به گفته آنر گوشی Honor 200 Lite 5G یک محصول میان‌رده است که نمایشگر AMOLED، تراشه دایمنسیتی 6080، دوربین اصلی سه‌گانه و 1080 مگاپیکسلی و همچنین باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت، مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن را تشکیل می‌دهند.

Honor-200-Lite-2.jpg

براساس گزارش منتشر شده از سوی Gsmarena، گوشی Honor 200 Lite دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با وضوح 2412 در 1080 پیکسلی است. این نمایشگر از فناوری‌های موسوم به Flicker-Free یا ضد سوسو زدن نیز بهره می‌برد. به نظر می‌رسد این نمایشگر دارای نرخ بروزرسانی بالایی نیز باشد اما آنر هنوز به صورت دقیق به مشخصات این فناوری اشاره نکرده است.

برای این گوشی میان‌رده تراشه دایمسنیتی 6080، همراه با هشت گیگابایت حافظه رم و همچنین هشت گیگابایت حافظه رم مجازی در نظر گرفته شده است. این تراشه که با استفاده از فناوری 6 نانومتری تولید شده دارای هشت هسته پردازشی است و سرعت آن در بهترین حالت به 2.4 گیگاهرتز می‌رسد. همچنین در بخش حافظه ذخیره‌سازی نیز با 256 گیگابایت حافظه داخلی روبرو هستیم.

Honor-200-Lite-4.jpg

گوشی Honor 200 Lite همچنین از دوربین اصلی سه‌گانه بهره می‌برد که می‌توان در آن به یک سنسور قدرتمند 108 مگاپیکسلی، یک سنسور 5 مگاپیکسلی با لنز زاویه دید فوق عریض و همچنین یک سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو دسترسی پیدا کرد. این دوربین می‌تواند ویدیوها را با وضوح 1080p به ثبت برساند و برای آن مدهای کاری گوناگون و متفاوتی همچون پرتره، شب، Slow Motion، پانوراما، HDR، Time-Lapse و سوپر ماکرو در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز وضوح 50 مگاپیکسلی دارد و از قابلیت تشخیص چهره به صورت دوبعدی بهره می‌برد.

آنر اعلام کرده است که گوشی Honor 200 Lite دارای وزن 166 گرمی و ضخامت 6.78 میلی‌متری است. می‌توان در این گوشی به باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت و فناوری شارژ سریع 35 واتی نیز دسترسی پیدا کرد. از میان دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به ارتباطات بلوتوث 5.1 و 5G و همچنین سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری MagicOS 8.0 اشاره کرد. آنر قابلیت‌های هوش مصنوعی متنوعی همچون Magic Portal و Magic Capsule را نیز برای این گوشی در نظر گرفته است.

Honor-200-Lite-3.jpg

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی آنر، گوشی Honor 200 Lite در رنگ‌های آبی، فیروزه‌ای و مشکی عرضه خواهد شد. این گوشی در هنگام عرضه 330 یورو قیمت خواهد داشت. هم اکنون مرحله پیش‌فروش این گوشی آغاز شده است و کاربرانی که آن را در این مرحله خریداری کنند می‌توانند یک ساعت Honor Band 9 و همچنین یک هدفون Honor Choice Earbuds X5 را به صورت رایگان دریافت کنند. این دو محصول در مجموع 110 یورو قیمت دارند. قرار است تحویل گوشی‌های فروخته شده در این مرحله در فاصله زمانی 3 تا 10 می (14 تا 21 اردیبهشت) صورت بگیرد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید