۰

گوشی Honor Magic 6 Pro حالا بهترین دوربین موبایل جهان را دارد

گوشی Honor Magic 6 Pro حالا بهترین دوربین موبایل جهان را دارد
بازدید 26
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


رقابت بین بهترین دوربین گوشی این روزها بین برندهای چینی بالا گرفته است. حالا نیز جدیدترین رتبه‌بندی DxOMark نشان می‌دهد که گوشی آنر Magic6 Pro از راه نرسیده همه رقبا را کنار زده و لقب بهترین دوربین موبایل را از آن خود کرده است. در ادامه با مشخصات و عملکرد دوربین آنر مجیک 6 پرو همراه باشید.

گوشی‌هایOppo Find X7 Ultra  و Huawei Mate 60 Pro+ هفته گذشته در رتبه‌بندی دوربین گوشی‌های هوشمند رده‌بالای DxOMark به طور مشترک اول شدند. با این حال، گوشی Honor Magic 6 Pro  که در پایان ماه گذشته میلادی در سطح جهانی عرضه شد، اکنون از هر دوی این پرچمدارها پیشی گرفته و به عنوان بهترین دوربین موبایل DxOMark شناخته می‌شود.

مشخصات دوربین گوشی آنر مجیک 6 پرو

  • دوربین واید اصلی: سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.28 اینچی، فاصله کانونی 24 میلی متر، گشودگی دیافراگم متغیر خودکار f/1.4-f/2.0، فوکوس خودکار، لرزشگیرOIS   
  • دوربین اولتراواید: سنسور 50 مگاپیکسلی 1/2.88 اینچی، فاصله کانونی 13 میلی متری، گشودگی دیافراگم f/2.0، فوکوس خودکار

  • دوربین تله‌فوتو: سنسور 1/1.4 اینچی 180 مگاپیکسلی، فاصله کانونی 68 میلی‌متری، گشودگی دیافراگم f/2.6 ، فوکوس خودکار، لرزشگیر OIS

دوربین Honor Magic 6 Pro

طبق نتایج تست DxOMark، دوربین گوشیHonor Magic 6 Pro  در تمام تست‌ها به نتایج عالی رسیده و به امتیاز کلی 158 دست یافته است. این گوشی قادر به بازتولید رنگ‌های زیبا در عین ارائه گستره دینامیکی وسیع حتی در صحنه‌هایی با نور پس زمینه چالش برانگیز است. سیستم فوکوس خودکار آن نیز یکی از نکات مثبت اصلی دوربین بوده که در همه شرایط سریع و دقیق عمل کرده است.

دوربین گوشی آنر مجیک 6 پرو در قابلیت‌های بزرگنمایی و دوربین تله‌فوتو خود درخشید و استاندارد جدیدی را به ویژه با ویژگی‌های زوم اولتراواید و ویدئویی خود ایجاد کرده است.

به گزارش Gizmochina و طبق بررسی دگزومارک، نوردهی و رنگ‌های دوربین فوق عریض درجه یک بودند و همچنین لنز تله فوتو موفق شد تصاویر دقیقی را از فاصله دور بگیرد؛ اگرچه برخی جزئیات کمی تار به نظر می‌رسیدند.

دوربین گوشی آنر مجیک 6 پرو

ضبط ویدئو با HDR در گوشی Magic 6 Pro آنر پتانسیل خود را در پردازش رنگ‌ها با ارائه رنگ‌ها و وایت بالانس دقیق زیر نورهای مختلف به خوبی نشان داد.

از نظر کنترل نوردهی، لرزشگیر و قابلیت اطمینان به فوکوس خودکار اما نتوانسته به پای دوربین آیفون 15 پرو مکس برسد. با این حال، کیفیت رنگ آن چشمگیر بوده و تعادل خوبی بین بافت و کاهش نویز برقرار کرده است؛ اگرچه با مشکلاتی در پایداری نوردهی و شفافیت در نور کم مواجه بود.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید