۰

ابتکار جالب MSI برای بهره‌مندی کاربران از فناوری Thunderbolt 4 بدون ارتقای سیستم

ابتکار جالب MSI برای بهره‌مندی کاربران از فناوری Thunderbolt 4 بدون ارتقای سیستم
بازدید 20
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


اگر به دنبال استفاده از قابلیت‌های Thunderbolt 4 بوده اما سیستم شما از این فناوری پشتیبانی نمی‌کند، ادامه این مطلب را بخوانید تا با ابتکار جالب MSI برای بهره‌مندی از فناوری تاندربولت 4 روی سیستم خود، آن هم بدون ارتقای سخت‌افزار آشنا شوید. در ادامه برای شما از قابلیت‌ها و ویژگی‌های کارت توسعه THUNDERBOLTM4 8K خواهیم گفت که می‌تواند بهترین گزینه برای این دسته از کاربران باشد.

همانطور که می‌دانید تاندر بولت نام تجاری یک رابط سخت‌افزاری است که توسط اینتل و با همکاری اپل توسعه داده شده و برای اتصال تجهیزات جانبی به کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. تاندربولت می‌تواند صدا، داده و سیگنال‌های ویدئویی را تنها از طریق یک کابل منتقل کند.

امروزه مدل‌های مختلفی از کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها به پورت تاندربولت مجهز شده‌اند و این فناوری به طور گسترده برای اتصال نمایشگر، تجهیزات ذخیره‌سازی و حتی کارت گرافیک اکسترنال به کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های کارت توسعه به نام THUNDERBOLTM4 8K

اما اگر کامپیوتر شما از این فناوری پشتیبانی نمی‌کند، نگران نباشید چرا که MSI یک کارت توسعه به نام THUNDERBOLTM4 8K معرفی کرده تا بدون نیاز به ارتقای سیستم خود بتوانید از جدیدترین قابلیت‌های این فناوری محبوب برخوردار شوید.

اتصال هم‌زمان 6 دستگاه مختلف با استفاده از کارت THUNDERBOLTM4 8K

با استفاده از کارت توسعه THUNDERBOLTM4 8K می‌توانید بدون هیچ دردسر خاصی مانیتورهای 8K را به سیستم خود متصل کرده و از وضوح بالای تصاویر لذت ببرید. همچنین اگر سرعت بالا انتقال اطلاعات بین دستگاه‌های مختلف ذخیره‌سازی را مد نظر دارید، باید به شما بگوییم که سرعت کارت توسعه Thunderbolt 4 می‌تواند به 40 گیگابیت بر ثانیه نیز برسد!

جالب‌تر اینکه کارت توسعه THUNDERBOLTM4 8K ام اس آی به لطف استفاده از Daisy Chain می‌تواند تا 6 دستگاه مختلف مانند کارت گرافیک، مانیتور، درایوهای ذخیره‌سازی اکسترنال و دستگاه‌های دیگر را به صورت همزمان شناسایی کرده و مورد استفاده قرار دهد.

کارت توسعه THUNDERBOLTM4 8K

نکته هیجان‌انگیزتر اینکه کارت توسعه مورد اشاره با دستگاه‌های مجهز به استاندارد USB 4.0 نیز سازگار بوده و می‌تواند تجربه بهتری را برای کاربران حرفه‌ای فراهم کند. تاندربولت 4 از استاندارد VT-d DMA برای حفظ امنیت داده‌ها استفاده می‌کند و این یعنی می‌توانید با خیالی راحت دستگاه‌های مورد نظرتان را به سیستم متصل کنید.

این کارت توسعه را می‌توان روی یکی از درگاه‌های PCIE 3.0 x4 مادربرد خود نصب و از سرعت بالای آن لذت برد. همانطور که گفته شد روی کارت توسعه THUNDERBOLTM4 8K دو پورت Thunderbolt™ 4 با پشتیبانی از مانیتورهای 8K UHD و سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه قرار گرفته است.

این کارت کمترین تاخیر را نسبت به روش‌های مشابه برای انتقال اطلاعات دارد و از همه مهمتر اینکه با سخت‌افزاری از برند با سابقه MSI طرف هستیم که گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر این شرکت را نیز با خود به همراه دارد.

‌سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید