۰

ارسال پیامک ناشناس با شماره دلخواه؛ روش‌ها و محدودیت‌ها

ارسال پیامک ناشناس با شماره دلخواه؛ روش‌ها و محدودیت‌ها
بازدید 45
مدت زمان خواندن نوشته : 4 دقیقه


امروزه بسیاری از کسب‌وکارها برای ارتباط بیشتر با مشتری‌های خود، پیامک و ارسال اس ام اس را انتخاب می‌کنند. این روش هم مقرون به صرفه است و هم به آن‌ها کمک می‌کند تا سریع‌تر با مشتری‌های خود ارتباط بگیرند. آن‌ها برای این ارتباط باید از پیامک ناشناس کمک بگیرند.

این پیامک‌ها را می‌توان از سرشماره‌های پیامکی متفاوت ارسال کرد. این انتخاب خود کسب‌وکارهاست که کدام اپراتور را برای ارسال‌های خود انتخاب کنند. بیایید ببینیم اصلا پیامک ناشناس چیست و به چه روش‌هایی می‌توان آن را ارسال کرد.

اس ام اس ناشناس چیست؟

قطعا همه ما روزانه پیامک‌هایی را دریافت می‌کنیم از سمت دوستان، اعضای خانواده و همکاران ما نیست و با پیش شماره‌های متفاوتی برای ما ارسال شده است. به این نوع از اس ام اس ها، پیامک ناشناس گفته می‌شود. بسیاری از کسب‌وکارها، ارگان‌های دولتی و خصوصی و سازمان‌ها از این پیامک‌ها برای ارتباط راحت با مشتری‌ها و مخاطبان خود استفاده می‌کنند.

این پیامک‌ها از طریق پنل اس ام اس ارسال می‌شوند. پنل یک نرم‌افزار تحت وب است که به کمک آن می‌توان در مدت زمانی کوتاه، پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی انبوه را برای مشتریان ارسال کرد. شاید برخی گمان کنند که از سیمکارت‌های شخصی هم می‌توان این پیام‌ها را ارسال کرد. و یا به کمک شماره‌های جعلی باید برای مخاطبان پیامک ارسال کرد.

روش‌های ارسال پیامک ناشناس

برای ارسال اس ام اس ناشناس روش‌های گوناگونی وجود دارد. این روش‌ها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بدون استفاده از شما موبایل خود، برای افراد مختلف پیامک بفرستید و یا بازاریابی پیامکی خود را شکل دهید.

بیشتر بدانید: ارسال پیامک با شماره دلخواه

ارسال پیامک ناشناس از موبایل شخصی

شما به کمک موبایل خود می‌توانید برای افراد پیامک‌های ناشناس ارسال کنید. در این روش باید گوشی موبایل شما و افرادی که قرار است پیامک شما را دریافت کنند نرم‌افزار Email gateway را داشته باشد و آن را نصب کنید. بدین ترتیب شما می‌توانید با گوشی خود برای افراد پیامک ارسال کنید، اما به جای شماره موبایل شما، آدرس ایمیل‌تان نمایش داده می‌شود. نکته مهم این است که شما نمی‌توانید با شماره موبایل خود پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید. زیرا مخابرات خط شما را مسدود می‌کند.

ارسال پیامک ناشناس از طریق وبسایت

شما می‌توانید با استفاده از برخی وبسایت‌ها، برای شماره موبایل‌های خود پیامک انبوه ارسال کنید. Afreesms، SendAnonymousSMS و Seasms بعضی از آن‌ها هستند. البته ما از صحت و امنیت این سایت‌ها اطلاعی نداریم و فقط به عنوان روشی برای ارسال پیامک ناشناس آن‌ها را معرفی کردیم.

sms-c2.jpg

ارسال اس ام اس ناشناس از طریق پنل پیامکی

بهترین و مطمئن‌ترین راه برای ارسال پیامک ناشناس، استفاده از پنل‌های پیامکی است. به کمک این پنل می‌توانید برای افراد مختلفی به راحتی اس ام اس های انبوه و تکی تبلیغاتی و خدماتی را ارسال کنید. بسیاری از افراد گمان می‌کنند که با استفاده از پنل، ارسال پیامک تبلیغاتی رایگان امکان‌پذیر است. اما باید بگوییم ارسال پیامک از پنل قیمت مناسبی دارد اما کاملا رایگان نیست.

محدودیت‌های ارسال پیامک ناشناس

طبیعی است هر نوع ارسال با محدودیت‌هایی روبه‌رو است. برای اینکه بتوانید ارسال‌های درستی داشته باشید و در ادامه با مشکل اساسی مواجه نشوید، بهتر است با این محدودیت‌ها آشنا شوید.

محدودیت ارسال با خط شخصی

اگر بخواهید از خط شخصی خود برای افراد پیامک ارسال کنید (با ایمیل و مطابق توضیحاتی که پیشتر ارائه کردیم)، مخابرات خط شما را مسدود خواهد کرد. زیرا ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از سیمکارت‌های شخصی ممنوع است. بعد از ارسال چندین پیامک تبلیغاتی خط شما با مشکل روبه‌رو خواهد شد. پس این راه برای ارسال‌های شما اصلا مناسب نیست.

معتبر نبودن سایت‌ها و پنل‌های تقلبی ارسال کننده پیامک ناشناس

بسیاری از سایت‌ها و پنل‌هایی که وعده ارسال پیامک رایگان را به شما می‌دهند، معتبر نیستید و ممکن است برای شما چالش‌های زیادی به وجود بیاورند. آن‌ها ممکن است در ابتدا با شعار رایگان بودن پیامک، شما را جذب کنند ولی بعدا هزینه‌های جانبی بیشتری از شما دریافت کنند.

راه‌حل؛ استفاده از پنل پیامکی برای ارسال پیامک ناشناس

بهترین راه برای ارسال پیامک‌های ناشناسی که شماره موبایل شما در آن نمایش داده نمی‌شود، استفاده از پنل اس ام اس است. با این کار شما می‌توانید بعد از خرید پنل پیامکی، یک خط اختصاصی برای خود تهیه کنید و به کمک آن بدون محدودیت پیامک با شماره ناشناس ارسال کنید. با ارسال از طریق پنل، دیگر نگران بلاک شدن خط خود و یا وبسایت‌های ناامن نباشید.

مزایای استفاده از پنل پیامکی

پنل پیامکی قابلیت‌ها و ماژول‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به راحتی برای شماره‌های مورد نظر خود پیامک ناشناس استفاده کنید.

قابلیت ارسال به بانک شماره‌های پنل اس ام اس

طبیعی است کسب‌و‌کارها شماره‌های مخاطبان خود را در طول زمان جمع‌آوری کرده‌اند. اما برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، نیاز دارید برای شماره‌های جدیدی نیز اس ام اس بفرستید و خود را به آن‌ها معرفی کنید. به همین دلیل نیاز به بانک شماره‌های جدید دارید. اغلب پنل‌های پیامکی، بانک شماره‌های به‌روز اصناف، مشاغل، شهرهای و مناطق مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید برای آن‌ها پیامک با شماره ناشناس ارسال کنید.

ارسال پیامک ناشناس بر اساس کد پستی و نقشه

اگر شما کد پستی یک منطقه را داشته باشید، می‌توانید به شماره‌های ایرانسل و همراه اول آن پیامک بفرستید. حتی اگر کد پستی را نداشته باشید، می‌توانید وارد بخش پیامپ پنل خود شوید و با انتخاب منطقه مورد نظر خود از روی نقشه هم کد پستی آن را ببینید و هم برای شماره موبایل‌های آن پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک‌های انبوه مناسبتی

اگر دوست دارید با مشتریان خود ارتباط موثری داشته باشید، باید در مناسبت‌های مختلف با آن‌ها تعامل داشته باشید. سال نو، شب یلدا، تولد مخاطبان وزمان‌های مناسبی برای این ارتباط است. پیامکی زیبا بنویسید، به مخاطب خود تبریک بگویید و در صورت تمایل کد تخفیف خرید محصولات خود را به آن‌ها هدیه دهید و سپس با شماره اختصاصی ناشناس خود برای آن‌ها پیامک بفرستید.

نتیجه‌گیری

برای ارسال پیامک ناشناس روش‌های مختلفی وجود دارد. اما توصیه ما به شما خرید پنل پیامکی و ارسال پیامک ناشناس با خط اختصاصی خودتان است. برای تهیه این پنل‌ها، از سامانه‌های اس ام اس انبوه استفاده کنید.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید