۰

ثبت نام طرح اینترنت رایگان انتخابات 7 گیگابایت

internet-free-1400-7-gb
بازدید 1382
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تصویب ستاد ملی کرونا و به منظور جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا و همچنین ترویج استفاده از فضای مجازی در ایام انتخابات به جای برگزاری تجمعات میدانی، هدیه کوچکی را برای شما تدارک دیده است. هدیه‌ی بسته 7 گیگابایتی یک ماهه اینترنت، به همه افرادی که در این سامانه ثبت نام موفقیت‌آمیز داشته باشند تقدیم می‌گردد.

۱. ستاد ملی کرونا برای حفظ سلامت مردم در روزهای انتخابات، تبلیغات در فضای مجازی رو تجویز کرده است و علاوه بر دستوراتی به ستادهای انتخاباتی به استفاده از این ظرفیت، از وزارت ارتباطات هم خواسته است که به مردم برای این روزها، بسته‌های رایگان اینترنت ارائه کند.

۲. ما برای شما یک بسته ۷گیگابایتی اینترنت(نپرسید داخلی، اینترنت یک شبکه بین‌المللی است) یک ماهه به عنوان هدیه در نظر گرفتیم. به هر کدملی یک بسته تعلق می‌گیرد

۳. برای اینکه یکباره شبکه تحت فشار قرار نگیرد و سرعت افت نکند، ثبت نام در یک هفته انجام می‌شود، تقسیم بندی ثبت نام بر اساس رقم آخر کدملی خواهد بود. هر بسته از زمان فعال‌سازی تا یکماه اعتبار دارد.

۴. این بسته‌ها فقط بر روی اپراتورهای تلفن همراه ارائه خواهند شد.

۵. از سوم خرداد ماه 1400 ثبت‌نام آغاز خواهد شد.

۶. بسته‌های فعال فعلی شما، در حال رزرو نگهداری می‌شوند و پس از اتمام بسته هدیه، باقیمانده بسته قبلی شما قابل استفاده خواهد بود.

۷. ما با هیچ کسی برای بسته هدیه تماس نخواهیم گرفت، از شما درخواست ارسال هیچ کد فعالسازی هم نخواهیم کرد، ثبت نام هم صرفا از طریق سایتی خواهد بود که امروز از طریق همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد. بنابراین مراقب کلاهبرداران باشید.

حال افرادی که کد ملی آنها به 4 و 5 ختم میشود میتوانند با مراجعه به صفحه رسمی محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آدرس اینستاگرام یا به نشانی سامانه ثبت نام هدیه‌های مناسبتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه فرمایند

برای دریافت 7 گیگ اینترنت مراحل زیر را انجام دهید.

حال بعد از وارد شدن به صفحه سایت https://ictgifts.ir/home/register میتوانید آن را دریافت کنید

ثبت نام طرح اینترنت رایگان انتخابات

ثبت نام طرح اینترنت رایگان انتخابات

ثبت نام طرح اینترنت رایگان انتخابات

تایید ضوابط و مقررات

ثبت نام طرح اینترنت رایگان انتخابات

ثبت اطلاعات

براساس توضیحات او تقسیم‌بندی ثبت‌نام هم براساس رقم آخر کد ملی خواهد بود. هر بسته انتخاباتی پس از فعال‌سازی یک ماه اعتبار خواهد داشت و به‌زودی و همین امروز باید منتظر اعلام سایتی باشیم که تمام مردم می‌توانند با مراجعه به آن برای دریافت این بسته رایگان اینترنتی ثبت‌نام کنند. 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید