۰

زمان عرضه کنسول گیمینگ MSI Claw مشخص شد؛ حداقل 879 یورو کنار بگذارید

زمان عرضه کنسول گیمینگ MSI Claw مشخص شد؛ حداقل 879 یورو کنار بگذارید
بازدید 41
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه


بر اساس گزارش‌های اخیر، امروز فروشگاه اسپانیایی PC Componentes تاریخ عرضه و قیمت پیش‌فروش کنسول گیمینگ دستی MSI Claw را اعلام کرده است. اینطور که پیداست کنسول گیمینگ دستی جدید ام اس آی قرار است در تاریخ ا آوریل (13 فروردین) با قیمت اولیه 879 یورو وارد بازارهای اروپا شود. در ادامه این خبر نیوز الکترونیک به بررسی مشخصات کنسول گیمینگ Claw می‌پردازیم.

همانطور که در خبرهای قبلی ذکر شده است، کنسول دستی MSI Claw قرار است دارای جدیدترین پردازنده‌های Meteor Lake اینتل، یعنی Core Ultra 7 155H یا Core Ultra 5 135H باشد. این پردازنده‌ها که برای استفاده در محصولات دستی طراحی شده‌اند، دارای توان حرارتی 28 وات هستند. تفاوت اصلی بین این دو تراشه در مشخصات CPU و GPU آنها نهفته است و امکان انتخاب بین 16 هسته CPU جفت شده با 8 هسته Xe-GPU یا 14 هسته CPU با 7 هسته Xe-GPU را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

Claw نشان‌دهنده ورود اینتل به بازار کنسول های دستی است. همچنین این اولین سیستم گیمینگ است که از معماری گرافیکی Xe-LPG بهره می‌برد و در نتیجه انتظارات زیادی را باید برآورده کند. اگر این کنسول گیمینگ نتواند گیمرها را تحت تأثیر قرار دهد، به خصوص با توجه به جایگزین‌های موجود از سخت افزار AMD، شرکت MSI ممکن است نیاز به ارزیابی مجدد برنامه های خود برای نسخه بعدی Claw داشته باشد. طبق خبرهای منتشر شده نسخه‌های بعدی کنسول گیمینگ Claw نیز هم‌اکنون در حال توسعه هستند و در نتیجه شرکت ام اس آی سرمایه‌ی هنگفتی را برای این برند کنار گذاشته است.

کنسول گیمینگ msi claw

MSI رسماً از طریق فروشگاه ایالات متحده خود تأیید کرده است که حداقل سه نسخه از Claw وجود خواهد داشت؛ با پردازنده‌های 155H یا 135H و گزینه های ذخیره سازی 512 گیگابایت یا 1 ترابایت. با این حال در این فروشگاه اسپانیایی در حال حاضر تنها نسخه 155H با هر دو گزینه ذخیره‌سازی در دسترس است.

قیمت کنسول گیمینگ MSI Claw:

  • Core Ultra 7 155H + 16GB RAM + 1TB SSD: $799.99 / €929
  • Core Ultra 7 155H + 16GB RAM + 512GB SSD: $749.99 / €879
  • Core Ultra 5 135H + 16GB RAM + 512GB SSD: $699.99 / ?

در فروشگاه PC Components، هر دو گزینه 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی در حال حاضر برای پیش خرید باز هستند. نسخه 1 ترابایتی با قیمت 979 یورو و نسخه 512 گیگابایتی با برچسب قیمت 879 یورو عرضه می‌شود. این قیمت‌ها با نرخ‌های پیش بینی شده برای بازار اروپا مطابقت دارد. با در نظر گرفتن 21 درصد مالیات بر ارزش افزوده اسپانیا، به نظر می‌رسد این فروشگاه 30 یورو سود برای خود در نظر گرفته است. در حال حاضر هیچ نشانه ای از نسخه Core Ultra 5 که انتظار می‌رود مقرون به صرفه‌ترین گزینه باشد وجود ندارد.

مشخصات کنسول claw

در همین رابطه بخوانید:

– تمام مشخصات و قیمت کنسول گیمینگ MSI Claw اعلام شد

– کنسول دستی MSI Claw با پردازنده Core Ultra اینتل معرفی شد؛ رقیب جدید استیم دک

– افشای مشخصات کلیدی و تصاویر کنسول گیمینگ دستی MSI Claw؛ با پردازنده 16 هسته‌ای و 32 گیگابایت حافظه رم

نظر شما در مورد کنسول گیمینگ MSI Claw چیست؟



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید