۰

سری گوشی های گلکسی اس 24 سامسونگ رکورد فروش نسل قبلی را شکستند

سری گوشی های گلکسی اس 24 سامسونگ رکورد فروش نسل قبلی را شکستند
بازدید 107
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه


اینطور که پیداست سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 24 (Galaxy S24) سامسونگ در چند روز اول پیش‌فروش با استقبال چشمگیری مواجه شده‌اند و رکورد فروش سری گوشی‌های گلکسی اس 23 را پشت سر گذاشته‌اند. در ادامه این خبر نیوز الکترونیک به بررسی ارقام فروش سری Galaxy S24 می‌پردازیم.

اگر به خاطر داشته باشید شرکت سامسونگ پیش‌سفارش سری گوشی‌های گلکسی اس 24 خود را در 19 ژانویه آغاز کرد. اخیراً این سه پرچمدار با فروش 1.21 میلیون دستگاه در بازار داخلی خود به رکورد جدیدی از فروش دست یافتند که از رقم قبلی خانواده گلکسی اس 23 در سال گذشته بیشتر است. امسال، غول کره‌ای پرچمداران خود را با دو چیپست معرفی کرد و مدل‌های Exynos 2400 و Snapdragon 8 Gen 3 را در بازارهای مختلف عرضه کرد. اما این امر، تصمیم هزاران مشتری کره‌ای را برای خرید این محصولات در بازار داخلی خود تغییر نداده است. 

گلکسی اس 24 اولترا محبوب‌ترین کهکشانی جدید

همه مدل‌های گلکسی اس 24 به طور رسمی از 31 ژانویه (11 بهمن) در دسترس خواهند بود و کاربران نیز سری گلکسی اس 24 را به گلکسی S23 سال گذشته ترجیح می‌دهند. طبق آمار پیش‌فروشی که توسط Maeil Business News به اشتراک گذاشته شده است، از 1.21 میلیون پیش‌فروش ثبت‌شده، گلکسی اس 24 اولترا (Galaxy S24 Ultra) با 60 درصد پیش‌فروش، محبوب‌ترین گوشی بوده است.

خرید گلکسی اس 24

در جایگاه دوم گلکسی اس 24 پلاس است که 21 درصد از کل پیش‌فروش‌ها را به خود اختصاص داده است. گلکسی اس 24 معمولی نیز 19 درصد باقیمانده از جدول پیشفروش سری گوشی‌های گلکسی اس 24 را به خود اختصاص داده است. پوشش تیتانیومی جدید گلکسی اس 24 اولترا احتمالا یکی از دلایل محبوبیت بالای آن است. همچنین در گزارش اخیر ذکر شده است که نسخه Titanium Gray این گوشی محبوب‌ترین گزینه بین نسخه‌های مختلف Galaxy S24 Ultra بوده در حالی که نسخه محبوب برای دو مدل دیگر (اس 24 و اس 24 پلاس) Marble Gray بوده است.

گلکسی اس 24

همچنین ممکن است حضور هوش مصنوعی Galaxy AI دلیل استقبال پرشور از این سری گوشی‌ها باشد، چراکه سامسونگ به لطف آن مجموعه‌ای کاملاً جدید از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Generative Edit ،Circle to Search ،Live Translate و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

از آنجایی که در حال حاضر در دوره فروش اولیه هستیم، ممکن است در ماه‌های آینده چیزهای زیادی تغییر کند، به این معنی که ممکن است سامسونگ شتابی را که در حال حاضر حفظ کرده است، از دست بدهد. با این حال، پیشی گرفتن از خانواده گلکسی اس 23 که رکورد پیش‌فروش 1.09 میلیون دستگاهی را در مدت مشابه داشت، بسیار تحسین‌برانگیز است. با این وجود هنوز جای پیشرفت وجود دارد و این محصولات باید به سامسونگ کمک کنند جایگاه خود را به عنوان بزرگترین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان بازیابد.

در همین رابطه بخوانید:

– این نتیجه منجمد کردن گوشی Galaxy S24 Ultra سامسونگ به مدت 6 ساعت است [تماشا کنید]

– سامسونگ: قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI تنها برای این گوشی‌های جدید منتشر می‌شود

– تماشا کنید: کالبدشکافی گلکسی اس 24 اولترا؛ راز مقاومت پرچمدار سامسونگ برابر گرمای بالای تراشه چیست؟

نظر شما در مورد رکوردشکنی سری گلکسی اس 24 در بازار داخلی کره چیست؟



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید