۰

شایعه پایان تولید کنسول ایکس‌باکس تکذیب شد

شایعه پایان تولید کنسول ایکس‌باکس تکذیب شد
بازدید 78
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


طی روزهای گذشته شایعات نگران‌کننده منتشر شده بود که نشان می‌داد ایکس‌باکس قصد دارد مانند Sega تولید کنسول‌های گیمینگ را کنار گذاشته و مانند یک شرکت شخص ثالث عمل کند. با این حال، فیل اسپنسر (Phil Spencer) مدیر این بخش تمام شایعات را تکذیب کرده و ادامه تولید کنسول‌های گیمینگ را تضمین کرده است.

پس از شایعات فراوان و گزارش‌های مختلف در رابطه با کنار گذاشته شدن کنسول ایکس‌باکس و تبدیل این بخش از شرکت مایکروسافت به یک مجموعه شخص ثالث برای برون سپاری پروژه‌ها، فیل اسپنسر (Phil Spencer) دست به کار شده و واکنش نشان داده است.

فیل اسپنسر مسئول بخش ایکس‌باکس در مایکروسافت

در این شایعات ادعا شده بود که فرنچایزهای اصلی ایکس‌باکس مانند Halo، Gears Of War و همچنین بازی‌های بزرگی مثل Starfield یا Hi-Fi قرار است برای پلتفرم‌های رقیب عرضه شده و پس از مدتی نیز ایکس‌باکس با آغاز یک راه تجاری مانند سگا (Sega)، از مسیر تولید کنسول گیمینگ کناره‌گیری کند.

با این وجود، مدیر بخش ایکس‌باکس هفته گذشته از یک گردهمایی مرتبط به به‌روزرسانی وضعیت تجاری این بخش خبر داد و مدعی شد که جزئیاتی در رابطه با آینده برند ایکس‌باکس به اشتراک گذاشته می‌شود که احتمالاً برای گیمرها و علاقه‌مندان به دنیای کنسول‌های گیمینگ دلگرم‌کننده است.

شایعه پایان تولید کنسول ایکس‌باکس تکذیب شد

فیل اسپنسر در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با انتشار چندین پست در واکنش به شایعات منتشر شده در فضای مجازی اعلام کرد:

ما گوش می‌دهیم و صدای شما را می‌شنویم. ما در حال برنامه‌ریزی یک رویداد به‌روزرسانی کسب‌وکار برای هفته آینده هستیم، جایی که مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در مورد چشم‌اندازمان برای ایکس‌باکس با شما هستیم.

گیمرها نگران توقف تولید کنسول ایکس‌باکس نباشند؛ همه‌چیز تکذیب شد

در حال حاضر مشخص نیست که فیل اسپنسر و ایکس‌باکس قرار است در هفته آینده چه چیزی را به اشتراک بگذارند، اما ظاهراً برنامه‌ای برای خروج از دنیای کنسول‌های گیمینگ در دستور کار قرار ندارد.

شایعه پایان تولید کنسول ایکس‌باکس تکذیب شد

به گزارش Wccftech، مایکروسافت در یک جلسه داخلی که روز سه‌شنبه برگزار شده، به کارمندان خود اطمینان داده که ایکس‌باکس به ساخت کنسول گیمینگ به عنوان بخشی از استراتژی چند دستگاهی خود ادامه می‌دهد.

در همین رابطه بخوانید:

– طراحی و تغییرات Xbox Series 2024 و کنترلر جدید را اینجا ببینید؛ 2 ترابایت حافظه با همان قیمت قبلی

– افشای اولین اطلاعات درباره نسل بعدی کنسول ایکس باکس؛ پردازنده Zen 6 با گرافیک Navi 5

جالب اینجاست که در جلسه مذکور فیل اسپنسر هیچ اشاره‌ای به شایعات مربوط به عرضه بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس بر روی کنسول‌های رقیب نداشته است.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید