۰

شرکت خودروساز پولستار از اولین گوشی خود با نام Polestar Phone رونمایی کرد

شرکت خودروساز پولستار از اولین گوشی خود با نام Polestar Phone رونمایی کرد
بازدید 8
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


شرکت پولستار، یکی از رقبای شرکت تسلا در بازار خودروهای برقی، به تازگی از اولین گوشی خود با نام Polestar Phone رونمایی کرده است.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده در گذشته، می‌دانستیم که اولین گوشی شرکت پولستار در واقع یک نسخه تغییر نام یافته از گوشی Meizu 21 Pro خواهد بود. گوشی Polestar Phone و Meizu 21 Pro از مشخصات یکسانی بهره می‌برند. این گوشی به قابلیت‌های مختلف هوش مصنوعی مجهز شده است و به صورت یکپارچه با ماشین‌های برقی شرکت پولستار کار می‌کند.

از مشخصات گوشی Polestar Phone می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، سرعت شارژ سیمی ۸۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات، و پیکربندی دوربین سه گانه اشاره کرد. دوربین سه گانه این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی است. با توجه به مشخصات دوربین این گوشی، نمی‌توان گفت که این گوشی از سخت‌افزار دوربین بسیار قدرتمندی استفاده می‌کند؛ با این حال، انتظار نداریم که این گوشی، که توسط یک سازنده خودروهای برقی معرفی شده است، مشخصاتی همتراز با گوشی‌ پرچمدار سایر شرکت‌ها داشته باشد.

Polestar Phone

گوشی پولستار به ویژگی‌های مختلف هوش مصنوعی مجهز شده است؛ از جمله جستجوی تصویر با استفاده از هوش مصنوعی، تولید تصویر و خلاصه‌سازی متن، که با دیدن آن‌ها در سایر گوشی‌های هوشمند آشنا هستیم. علاوه بر این ویژگی‌ها، این گوشی از ویژگی Polestar Link برای کنترل ماشین‌های برقی شرکت پولستار بهره می‌برد؛ این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا وضعیت خودرو برقی خود را کنترل کنند. ویژگی Polestar Link می‌تواند در کشور چین بسیار کارآمد باشد، زیرا Apple CarPlay و Android Auto در کشور چین در دسترس نیستند.

گوشی Polestar Phone به تازگی در کشور چین عرضه شده است، با این حال شرکت پولستار اطلاعاتی درباره‌ عرضه این گوشی در سایر کشورهای جهان منتشر نکرده است. گوشی پولستار در نسخه مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۱۰۲۰ دلار قیمت دارد.



منبع

برچسب‌ها,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید