۰

عملکرد درخشان گلکسی A35 و A55 سامسونگ در DxOMark

عملکرد درخشان گلکسی A35 و A55 سامسونگ در DxOMark
بازدید 8
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


ما به‌تازگی شاهد معرفی گوشی‌های گلکسی A35 و A55 سامسونگ بودیم و حالا نمایشگر این گوشی‌ها در DxOMark عملکرد درخشانی ثبت کرده است.

بنچمارک DxOMark هر دو گوشی‌ گلکسی A35 و A55 را قهرمان نمایشگر در محدوده قیمتی مربوط به خودشان معرفی کرده است. گلکسی A35 در میان گوشی‌های با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار اول شده و گلکسی A55 در محدوده قیمت ۵۰۰ دلار و کمتر جایگاه نخست را کسب کرده‌ است.

بر اساس تست‌های DxOMark، گلکسی A35 به حداکثر روشنایی ۱۳۴۴ نیت و گلکسی A55 به حداکثر روشنایی ۱۶۳۸ نیت دست یافته است. این در حالیست که گوشی پرچمدار گلکسی S23 دارای حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت بود.

DxOMark گلکسی A35 و A55

از طرفی، دقت رنگ نمایشگر هر دو گوشی گلکسی A35 و A55 در شرایط نوری مختلف فوق‌العاده بوده و همچنین عملکرد آن‌ها در زمینه پخش ویدیوهای HDR عالی بوده است.

البته دوربین گلکسی A35 در رده دوم محدوده قیمتی خود قرار گرفته و گلکسی A55 نیز در بخش دوربین در رتبه پانزدهم رده قیمتی خود جای گرفته است.

گفتنی است گلکسی A35 و A55 سامسونگ از صفحه نمایش ۶.۶ اینچی Super AMOLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند.

در بخش سخت‌افزار، گلکسی A55 مجهز به تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است، در حالیکه گلکسی A35 مجهز به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

گلکسی A55 دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است و گلکسی A35 یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی در پشت خود دارد.

منبع تغذیه هر دو گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۲۵ وات است.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید