۰

فروش کارت گرافیک 22 گیگابایتی GeForce RTX 2080 Ti با قیمت 500 دلار

فروش کارت گرافیک 22 گیگابایتی GeForce RTX 2080 Ti با قیمت 500 دلار
بازدید 31
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


به نظر می‌رسد تجربیات modder های سخت افزار بیهوده نباشد و شاهد تبدیل کارت‌های گرافیکی قدیمی به شتاب دهنده‌های پرقدرت برای هوش مصنوعی هستیم. یکی از این کارت‌ها GeForce RTX 2080 Ti است که به 22 گیگابایتی تبدیل شده و فروخته می‌شود.

modder ها افرادی با دانش بالا هستند که معمولاً دست به تغییر یا دست‌کاری قطعات کامپیوتر می‌زنند تا کارکردهای اضافی یا قدرت بیشتری را به دست بیاورند. در حالی که این کار جذاب و سرگرم کننده است، اما برای اغلب مصرف کنندگان هیچ گونه کاربردی ندارد. خوشبختانه بالاخره شاهد استفاده مفید از تجربه modder ها هستیم.

فروش کارت گرافیک ماده شده GeForce RTX 2080 Ti با 22 گیگابایت حافظه

با توجه به قیمت بالای کارت‌های گرافیک پرقدرت برای هوش مصنوعی و ممنوعیت‌های صادرات به چین، شاهد ظهور کارت‌های گرافیک ماد شده هستیم. این کارت‌ها عمدتاً از نظر حجم حافظه ویدئویی که برای اجرای مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) ضروری است، به صورت دستی ارتقا یافته‌اند. نمونه‌ای از این کارت‌ها GeForce RTX 2080 Ti با 22 گیگابایت حافظه ویدئویی است که تقریباً دو برابر بیشتر از نسخه اصلی حافظه ویدئویی دارد.

کارت گرافیک 22 گیگابایتی GeForce RTX 2080 Ti

کارت‌های مورد بحث که در eBay به فروش گذاشته شده‌اند، حاصل تلاش یک modder با سابقه و البته پر مدعا هستند. سازنده این کارت‌ها ادعا می‌کند خریداران نیاز نیست هیچ گونه نگرانی بابت درایور داشته باشند و همه چیز آزمایش شده است. جالب‌تر اینکه نشان داده شده این کارت قادر به تولید جزئیات یک تصویر 512×768 پیکسلی ظرف تنها 5.4 ثانیه است که برای یک کارت قدیمی با عمر نزدیک به 5 سال، بسیار خوب به نظر می‌رسد.

تبدیل GeForce RTX 2080 Ti به 22 گیگابایتی

کارت‌های گرافیک 22 گیگابایتی GeForce RTX 2080 Ti انویدیا با قیمت حدود 500 دلار به فروش می‌رسند. این کارت‌ها به کولر تیپ دمنده مجهز هستند که برای استفاده در سیستم‌های مخصوص هوش مصنوعی مناسب به نظر می‌رسد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید