۰

کامپیوترهای آماده Trident X2 ام‌اس‌آی با سخت‌افزار پرچمدار و پنل لمسی از راه رسیدند

کامپیوترهای آماده Trident X2 ام‌اس‌آی با سخت‌افزار پرچمدار و پنل لمسی از راه رسیدند
بازدید 41
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه


ام اس آی به‌تازگی نسل جدید کامپیوترهای گیمینگ خود را با نام Trident X2 معرفی کرده که علاوه بر سخت‌افزارهای قدرتمند نسل جدید، به پنل لمسی در بخش جلویی مجهز هستند. کاربر می‌تواند از این پنل برای ردیابی وضعیت سیستم یا انجام تنظیمات مختلف استفاده کند.

کامپیوترهای گیمینگ آماده یکی از ساده‌ترین راه‌های ورود به دنیای بازی‌های PC هستند، چرا که شما نیازی به داشتن اطلاعات و دانش سخت‌افزاری نبود و با محصولاتی سروکار دارید که از پیش توسط افراد حرفه‌ای پیکربندی و آماده راه‌اندازی شده‌اند.

کیس گیمینگ آماده Trident X2 ام اس آی

در همین راستا، MSI از دو مدل جدید کامپیوتر گیمینگ سری Trident X2 رونمایی کرده که مشخصات سخت‌افزاری قابل توجهی به همراه داشته و می‌توانند تقریباً تمام نیازهای یک گیمر حرفه‌ای را به راحتی برآورده کنند.

ابتدا به برترین ویژگی این کامپیوترهای گیمینگ سری Trident X2 می‌پردازیم که همان پنل لمسی در بخش جلویی آن هستند. این پنل به کاربر اجازه می‌دهد تا عملکرد سیستم را نظارت کرده، مدل‌های عملیاتی مختلف را تنظیم کرده و در نهایت جلوه‌های نورپردازی RGB آن را تنظیم کند.

کیس گیمینگ آماده Trident X2 ام اس آی

در صورتی که از کیس‌های گیمینگ سری Trident X2 ام‌اس‌آی در کنار یک مانیتور ساخت این شرکت استفاده کنید، با راحتی می‌تواند این دو را با یکدیگر همگام‌سازی کرده و سپس از طریق همان پنل لمسی به تنظیمات نمایشگر از جمله روشنایی، حالت‌های گیمینگ مختلف و ویژگی‌های مرتبط با دید در شب و غیره دسترسی داشته باشید.

یک کامپیوتر گیمینگ بسیار قدرتمند از MSI

کامپیوتر گیمینگ یکپارچه Trident X2 14NUI9-292JP قدرتمندترین محصول از این سری محسوب شده که از کارت گرافیک GeForce RTX 4090 در کنار یک پردازنده Core i9-14900KF اینتل بهره‌مند شده است.

در کنار این دو غول دنیای سخت‌افزار نیز شاهد استفاده از مادربرد مجهز به تراشه Z790 در کنار 64 گیگابایت حافظه رم DDR5 و 2 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD از نوع M.2 NVMe هستیم. برای تامین انرژی مورد این مجموعه نیز MSI تصمیم گرفته به سراغ یک منبع تغذیه 1000 واتی با گواهینامه طلایی 80Plus برود.

در نهایت به گزینه‌های اتصال کیس گیمینگ Trident X2 14NUI9-292JP ام‌اس‌آی می‌رسیم که شامل پورت شبکه 2.5 گیگابیت، پشتیبانی از وای‌فای 6E و بلوتوث 5.4 هستند.

کیس گیمینگ آماده Trident X2 ام اس آی

به گزارش وب‌سایت guru3d، در مقابل این کیس گیمینگ رده بالای ام اس آی، برادر کوچک‌تر آن یعنی Trident X2 14NUF7-293JP قرار گرفته که از کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti انویدیا و پردازنده Core i7-14700KF بهره‌مند شده است.

در کنار این دو نیز شاهد استفاده از مادربرد مجهز به تراشه Z790 اینتل، 32 گیگابایت حافظه رم DDR5 و یک ترابایت حافظه SSD هستیم. برای تامین انرژی مورد نیاز این سخت‌افزار قدرتمند نیز MSI از یک منبع تغذیه 850 وات با گواهی 80Plus Gold استفاده کرده است.

در همین رابطه بخوانید:

– کیس گیمینگ آماده MSI MPG Infinite X2 با کارت گرافیک RTX 4090 معرفی شد

در بخش اتصالات نیز شاهد همان قابلیت‌ها یعنی بلوتوث 5.4، وای‌فای 6E و پورت شبکه 2.5 گیگابیتی هستیم.

در حال حاضر ام‌اس‌آی اطلاعاتی در رابطه با قیمت این دو کیس گیمینگ آماده منتشر نکرده است، با این وجود گفته شده که همراه با دو سال گارانتی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید