۰

گوشی Galaxy A13 سامسونگ دارید؟ همین حالا اندروید 14 را نصب کنید

گوشی Galaxy A13 سامسونگ دارید؟ همین حالا اندروید 14 را نصب کنید
بازدید 44
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


اگر شما هم یک گوشی ارزان قیمت Galaxy A13 سامسونگ دارید، بهتر است همین حالا به منوی تنظیمات بروید و در دسترس بودن آپدیت جدید را بررسی کنید. سامسونگ انتشار آپدیت اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6.0 را برای گلکسی A13 آغاز کرده است.

ماه گذشته شاهد انتشار آپدیت اندروید 14 برای نسخه کمتر محبوب 5G گوشی Galaxy A13 بودیم، حالا نوبت به نسخه به مراتب پرفروش‌تر 4G رسیده است که در ایران هم محبوبیت زیادی دارد. این گوشی آخرین آپدیت بزرگ خود را دریافت می‌کند و خبری از اندروید 15 برای گلکسی A13 نخواهد بود.

آپدیت اندروید 14 برای گوشی گلکسی A13 4G

برخلاف گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ با 7 سال پشتیبانی نرم افزاری یا گوشی‌های میان رده‌تر با پشتیبانی 5 ساله، گلکسی A13 سامسونگ تنها دو آپدیت اندروید دریافت می‌کند که آخرین آنها اندروید 14 است. به این ترتیب جز دریافت احتمالی آپدیت One UI 6.1، هیچ آپدیت بزرگ دیگری برای گلکسی A13 متصور نیست.

آپدیت اندروید 14 برای گوشی گلکسی Galaxy A13 4G تحت نگارش A135NKSU5DWL5 منتشر شده و از طریق مراجعه به منوی آپدیت گوشی قابل دریافت است. به منظور بررسی در دسترس بودن این آپدیت، کافی است به مسیر Settings » Software update مراجعه کنید.

گوشی a13 4g

با وجود اینکه رابط کاربری One UI 6.0 سامسونگ و اندروید 14 از نظر قابلیت‌ها غنی هستند، اما نباید فراموش کرد گوشی‌های ارزان سری A و M نسخه موسوم به Core رابط کاربری سامسونگ را دریافت می‌کنند که سبک‌تر و ساده‌تر است. از همین رو ممکن است برخی از قابلیت‌های One UI 6.0 برای گلکسی A13 وجود نداشته نباشد.

گوشی Galaxy A13 4G سامسونگ در سال 2022 میلادی با اندروید 12 روانه بازار شده بود که بعدها به اندروید 13 و حالا هم اندروید 14 آپدیت شده است.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید