۰

فال روزانه چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

فال روزانه چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
بازدید 33
مدت زمان خواندن نوشته : 15 دقیقه
موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت دلو (Aquarius)

مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند

فال روزانه
به عنوان یکی از روش‌های پیش‌بینی در فرهنگ‌های مختلف رواج دارد. این پیش‌بینی‌ها می‌توانند درباره مسائلی مانند موفقیت در کار، عشق و روابط، سلامتی و… باشند. برخی از افراد به فال روزانه به عنوان یک سنت یا روشی برای به دست آوردن راهنمایی در زندگی اعتقاد دارند و برخی دیگر نیز به آن صرفا به عنوان یک سرگرمی و تفریح نگاه می‌کنند. در هر صورت اگر شما نیز به فال و طالع بیینی علاقه‌مند هستید، با ما همراه باشید تا ببینید امروز چه چیزی پیش روی شما است.

فال حافظ
استخاره
طالع بینی حروف ابجد
فال انبیا
فال پاسور
فال قهوه

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
تصمیم گرفته‌اید که با انتخاب یک سبک زندگی سالم، کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید. شما متوجه شده‌اید که باید بدنتان را به هر شکلی که هست دوست داشته باشید و حساس بودن به زیبایی اندام و صورت می‌تواند آرامش و اعتماد به نفس شما را از بین بیرد. شما همیشه زبان تند و تیز خود را به همراه دارید و امروز نیز ممکن است ناخواسته موجب شوید کلامتان رابطه شما با کسی را خراب کند. پس قبل از حرف زدن بیشتر فکر کنید. قدری نیز به روابط اجتماعی‌تان فکر کرده و سعی کنید روابطی را تقویت کنید که مانعی برای خواسته‌ها و علایق شخصی شما نیستند. 

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😍
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
امروز بسیار هیجان زده هستید و نمی‌توانید بفهمید که چه اتفاق هایی در انتظارتان هستند. با وجود تمایلی که امروز به ثبات و آرامش حس می‌کنید، کارهای پر زحمت و خسته کننده نیاز شدیدی به تغییر و تحول در شما ایجاد خواهند کرد. سعی نکنید کنترل امور را در دست بگیرید و این کار را به دیگران محول کنید و مطمئن باشید که یک نفر پیدا خواهد شد که کار صحیح را انجام دهد. این که توانایی ها و نا توانی های خودتان را بشناسید نشان دهنده آگاهی و دانش واقعی است. روابط شما با همسایگان، خواهر و برادرها و یا سایر اعضای خانواده تان ممکن است امروز شاهد رشدی ناگهنی باشد. روابط تجاری و حرفه ای که امروز شروع شوند می‌توانند آینده بسیار موفقی داشته باشند.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز انرژی فوق العاده ای در فضای اطرافتان وجود دارد که شما را به انجام وظایف و مسئولیت هایی که به عهده دارید فرا می خواند. شما خودتان را به شدت با کارهایتان مشغول کرده‌اید، اما این کار کردن یک جنبه منفی نیز دارد و باعث می‌شود احساس غم انگیزی به شما ببخشد که ناشی از این تصور است که تمام وقتتان دارد صرف کار کردن می‌شود. تمرکز روی کاری که انجام می‌دهید نتایج پایدار و فوق العاده ای برای شما خواهد داشت، اما باید بتوانید بین کار و سایر فعالیت هایتان تعادل برقرار کنید. بحرآن‌هایی که این اواخر در رابطه عاطفی شما بوده اند باعث نگرانی شما در مورد آینده این رابطه شده اند، انرژی خودتان را با فکر کردن به این چیزها هدر ندهید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
عمل کردن به مسئولیت هایی که این اواخر در محل کار خود پذیرفته اید می‌تواند امروز برای شما چالش برانگیز باشد، مگر این که همه جوانب را در نظر گرفته و منابع را بررسی کرده و زمان کافی برای انجام کارهایتان در نظر بگیرید. متاسفانه در حال حاضر دلتان جای دیگری است و مسائل معنوی و عاطفی برایتان از اهمیت و اولویت بالاتری برخوردار هستند و تمایل زیادی به انجام وظایف و کارهای روزمره تان احساس نمی‌کنید. تنها راه چاره این است که زمانی را هم برای پرداختن به این خواسته ها و نیازهای خود در نظر بگیرید تا انجام وظایفتان را به صورت منفی تحت تأثیر قرار ندهند؛ مثل همیشه تعادل در همه چیز و همه جا باید رعایت شود.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز شما همچون کودکی هستید که دارد شن بازی می‌کند و مدام در حال بازیگوشی هستید، اما این حالت شما بدین معنا نیست که از زیر بار مسئولیت هایتان خالی می‌کنید. در واقع رویکرد کودکانه شما نسبت به کارهای کاملا خسته کننده باعث می‌شود دیگران تعجب کنند که چطور می‌توانید کاری کنید که همه چیز به نظر جالب بیاید. متاسفانه شما فرمولی برای این حالت خود ندارید که بخواهید آن را به دیگران آموزش دهید. شما فقط این را می‌دانید که انتخاب با خودتان است و شما انتخاب کرده‌اید که خوشحال باشید. در حین کار کردن سوت بزنید، برای خودتان آواز بخوانید و هر کاری که لازم است انجام دهید تا از کاری که دارید انجام می‌دهید لذت ببرید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز انتظارات زیادی از خودتان دارید و فکر می‌کنید کارهای زیادی را باید به انجام برسانید؛ همین باعث شده است اشتیاق بسیاری وجودتان را در بر بگیرد و بخواهید نقشه ها و برنامه‌هایی که در سرتان هستند را با هر کسی که حاضر به گوش کردن باشد در میان بگذارید. تلاش شما برای رسیدن به امنیت عاطفی زمینه بالا رفتن از پله های موفقیت را برای شما فراهم خواهد کرد. البته که هیچ اشکالی ندارد اگر بخواهید از لحاظ حرفه ای شناخته شوید، در واقع این کار باعث خواهد شد که احساس خوشبختی به شما دست بدهد. با این حال نباید فکر کنید که موفقیت و برتری در این زمینه می‌تواند باعث شود عشق و محبتی که می‌خواهید را به شما هدیه کند.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
امروز آنچه برای شما اهمیت بیشتری دارد را در اولویت کارهایتان قرار دهید، این روند نتایجی خواهد داشت که شما را غافلگیر خواهد کرد. معنویت برای شما مهم تر از مادیات است، حال که به این درک رسیده اید گذشته را فراموش کنید و به راهی که آمده اید شک نکنید زیرا بهترین تصمیم را گرفته‌اید. هر چه بیشتر زمان خود را با خانواده و دوستان تان سپری کنید، لحظات شاد و لذت بخش تری را تجربه خواهید کرد. امروز به شدت تحت تاثیر دیگران خواهید بود. شاید فکر کنید که عشق زندگی تان آنطور که باید با شما صادق نیست اما با گذشت زمان می فهمید که سوتفاهمی بیش نبوده است و شما اشتباه کرده‌اید.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
به زودی شرایط به نفع شما تغییر می‌کند. مدت هاست به فکر ایجاد تغییراتی در زندگی تان هستید اما جرات برداشتن قدم های اول را نداشتید. دوستی سر راه شما قرار می گیرید و انگیزه لازم را به شما می‌دهد. نگران سرمایه گذاری اولیه هم نباشید زیرا با کمک اعضای خانواده تان حل خواهد شد. فقط کافی است تا این کار روی غلطک بیفتد، تمام انرژی و وقت تان را صرف آن کند. شما آن آدمی چند سال پیش نیستید، پس انتظارات قبل را نیز از خودتان نداشته باشید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
پازل شما امروز کامل نمی‌شود و حتی ممکن است دلیل آن را هم ندانید، اما توصیه می‌کنیم در مورد مسائلی که به خوبی درک نمی‌کنید، استرس و نگرانی به دل تان راه ندهید. کلید موفقیت شما خوب گوش کردن است، به شرط آن که عدالت در هر دو طرف رعایت و طرف مقابل شما نیز برای حرف‌هایتان ارزش قائل شود و به درک مشترکی برسید. در جملاتی که به زبان می‌آورید، احتیاط کنید زیرا ممکن است به سادگی موجب ناراحتی نزدیک ترین افراد زندگی تان شود. به جای این که به دیگران بخندید، همراه با آنها بخندید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
انتظارهای نابجا از دیگران نداشته باشد تا دلخوری‌های کمتری پیش بیاید. شاید به نظر خودتان کاملا واضح باشد که به کمک نیاز دارید، ولی تا زمانی که خودتان مستقیما تقاضای حمایت و همکاری نکنید به احتمال زیاد این نیاز شما نادیده گرفته خواهد شد. این که فکر کنید اطرافیانتان آنقدر شما را می شناسند که لازم نیست خودتان چیزی به زبان بیاورید کاملا اشتباه است. این که توقع داشته باشید دیگران فکر شما را بخوانند و بعد هم از دست آنها ناراحت شوید خیلی بیرحمانه است. اگر به موقع نیازهایتان را با دیگران در میان بگذارید خیلی زود بسیاری از مشکلاتتان حل خواهند شد.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
امروز از روزهایی است که ایده‌های مختلفی در سر دارید ولی انتخاب یکی‌ از آن‌ها برایتان کاری بس دشوار است. تمامی افکار و ایده‌هایتان عملی نیستند پس بایستی منطقی بوده و بر پایه اصول علمی اهدافتان را مشخص کنید. چند وقتی است که در ذهن خود رفتن به یک مسافرت هیجان انگیز را می‌پرورانید ولی بدانید که هنوز موقعیتش فراهم نشده و بهتر است به جای تفکرات رویایی به تلاش در مورد اهدافتان بپردازید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
شاید امروز به خواسته مد نظر خود نرسیده در حالی که یکی از اطرافیانتان به آن مورد دلخواهش رسیده باشد. حس حسادتتان در این موارد برانگیخته می‌شود و این دست خودتان نیست. وضعیت ماه و ستارگان این حالت را در شما به وجود آورده‌اند. اگر بخواهید در کار خود رشد و پیشرفت نمایید باید جلوی این حسادت را در خود بگیرید. حسودی کردن جز برگشت به عقب برای شما نتیجه‌ای را به دنبال نخواهد داشت. ثروت واقعی و پایدار چیزی فراتر از این‌هاست، برای یافتن ثروت حقیقی‌تان به قلبتان رجوع کنید.

 

موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت دلو (Aquarius)

مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند

فال روزانه
به عنوان یکی از روش‌های پیش‌بینی در فرهنگ‌های مختلف رواج دارد. این پیش‌بینی‌ها می‌توانند درباره مسائلی مانند موفقیت در کار، عشق و روابط، سلامتی و… باشند. برخی از افراد به فال روزانه به عنوان یک سنت یا روشی برای به دست آوردن راهنمایی در زندگی اعتقاد دارند و برخی دیگر نیز به آن صرفا به عنوان یک سرگرمی و تفریح نگاه می‌کنند. در هر صورت اگر شما نیز به فال و طالع بیینی علاقه‌مند هستید، با ما همراه باشید تا ببینید امروز چه چیزی پیش روی شما است.

فال حافظ
استخاره
طالع بینی حروف ابجد
فال انبیا
فال پاسور
فال قهوه

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
تصمیم گرفته‌اید که با انتخاب یک سبک زندگی سالم، کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید. شما متوجه شده‌اید که باید بدنتان را به هر شکلی که هست دوست داشته باشید و حساس بودن به زیبایی اندام و صورت می‌تواند آرامش و اعتماد به نفس شما را از بین بیرد. شما همیشه زبان تند و تیز خود را به همراه دارید و امروز نیز ممکن است ناخواسته موجب شوید کلامتان رابطه شما با کسی را خراب کند. پس قبل از حرف زدن بیشتر فکر کنید. قدری نیز به روابط اجتماعی‌تان فکر کرده و سعی کنید روابطی را تقویت کنید که مانعی برای خواسته‌ها و علایق شخصی شما نیستند. 

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😍
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
امروز بسیار هیجان زده هستید و نمی‌توانید بفهمید که چه اتفاق هایی در انتظارتان هستند. با وجود تمایلی که امروز به ثبات و آرامش حس می‌کنید، کارهای پر زحمت و خسته کننده نیاز شدیدی به تغییر و تحول در شما ایجاد خواهند کرد. سعی نکنید کنترل امور را در دست بگیرید و این کار را به دیگران محول کنید و مطمئن باشید که یک نفر پیدا خواهد شد که کار صحیح را انجام دهد. این که توانایی ها و نا توانی های خودتان را بشناسید نشان دهنده آگاهی و دانش واقعی است. روابط شما با همسایگان، خواهر و برادرها و یا سایر اعضای خانواده تان ممکن است امروز شاهد رشدی ناگهنی باشد. روابط تجاری و حرفه ای که امروز شروع شوند می‌توانند آینده بسیار موفقی داشته باشند.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز انرژی فوق العاده ای در فضای اطرافتان وجود دارد که شما را به انجام وظایف و مسئولیت هایی که به عهده دارید فرا می خواند. شما خودتان را به شدت با کارهایتان مشغول کرده‌اید، اما این کار کردن یک جنبه منفی نیز دارد و باعث می‌شود احساس غم انگیزی به شما ببخشد که ناشی از این تصور است که تمام وقتتان دارد صرف کار کردن می‌شود. تمرکز روی کاری که انجام می‌دهید نتایج پایدار و فوق العاده ای برای شما خواهد داشت، اما باید بتوانید بین کار و سایر فعالیت هایتان تعادل برقرار کنید. بحرآن‌هایی که این اواخر در رابطه عاطفی شما بوده اند باعث نگرانی شما در مورد آینده این رابطه شده اند، انرژی خودتان را با فکر کردن به این چیزها هدر ندهید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
عمل کردن به مسئولیت هایی که این اواخر در محل کار خود پذیرفته اید می‌تواند امروز برای شما چالش برانگیز باشد، مگر این که همه جوانب را در نظر گرفته و منابع را بررسی کرده و زمان کافی برای انجام کارهایتان در نظر بگیرید. متاسفانه در حال حاضر دلتان جای دیگری است و مسائل معنوی و عاطفی برایتان از اهمیت و اولویت بالاتری برخوردار هستند و تمایل زیادی به انجام وظایف و کارهای روزمره تان احساس نمی‌کنید. تنها راه چاره این است که زمانی را هم برای پرداختن به این خواسته ها و نیازهای خود در نظر بگیرید تا انجام وظایفتان را به صورت منفی تحت تأثیر قرار ندهند؛ مثل همیشه تعادل در همه چیز و همه جا باید رعایت شود.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز شما همچون کودکی هستید که دارد شن بازی می‌کند و مدام در حال بازیگوشی هستید، اما این حالت شما بدین معنا نیست که از زیر بار مسئولیت هایتان خالی می‌کنید. در واقع رویکرد کودکانه شما نسبت به کارهای کاملا خسته کننده باعث می‌شود دیگران تعجب کنند که چطور می‌توانید کاری کنید که همه چیز به نظر جالب بیاید. متاسفانه شما فرمولی برای این حالت خود ندارید که بخواهید آن را به دیگران آموزش دهید. شما فقط این را می‌دانید که انتخاب با خودتان است و شما انتخاب کرده‌اید که خوشحال باشید. در حین کار کردن سوت بزنید، برای خودتان آواز بخوانید و هر کاری که لازم است انجام دهید تا از کاری که دارید انجام می‌دهید لذت ببرید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز انتظارات زیادی از خودتان دارید و فکر می‌کنید کارهای زیادی را باید به انجام برسانید؛ همین باعث شده است اشتیاق بسیاری وجودتان را در بر بگیرد و بخواهید نقشه ها و برنامه‌هایی که در سرتان هستند را با هر کسی که حاضر به گوش کردن باشد در میان بگذارید. تلاش شما برای رسیدن به امنیت عاطفی زمینه بالا رفتن از پله های موفقیت را برای شما فراهم خواهد کرد. البته که هیچ اشکالی ندارد اگر بخواهید از لحاظ حرفه ای شناخته شوید، در واقع این کار باعث خواهد شد که احساس خوشبختی به شما دست بدهد. با این حال نباید فکر کنید که موفقیت و برتری در این زمینه می‌تواند باعث شود عشق و محبتی که می‌خواهید را به شما هدیه کند.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
امروز آنچه برای شما اهمیت بیشتری دارد را در اولویت کارهایتان قرار دهید، این روند نتایجی خواهد داشت که شما را غافلگیر خواهد کرد. معنویت برای شما مهم تر از مادیات است، حال که به این درک رسیده اید گذشته را فراموش کنید و به راهی که آمده اید شک نکنید زیرا بهترین تصمیم را گرفته‌اید. هر چه بیشتر زمان خود را با خانواده و دوستان تان سپری کنید، لحظات شاد و لذت بخش تری را تجربه خواهید کرد. امروز به شدت تحت تاثیر دیگران خواهید بود. شاید فکر کنید که عشق زندگی تان آنطور که باید با شما صادق نیست اما با گذشت زمان می فهمید که سوتفاهمی بیش نبوده است و شما اشتباه کرده‌اید.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
به زودی شرایط به نفع شما تغییر می‌کند. مدت هاست به فکر ایجاد تغییراتی در زندگی تان هستید اما جرات برداشتن قدم های اول را نداشتید. دوستی سر راه شما قرار می گیرید و انگیزه لازم را به شما می‌دهد. نگران سرمایه گذاری اولیه هم نباشید زیرا با کمک اعضای خانواده تان حل خواهد شد. فقط کافی است تا این کار روی غلطک بیفتد، تمام انرژی و وقت تان را صرف آن کند. شما آن آدمی چند سال پیش نیستید، پس انتظارات قبل را نیز از خودتان نداشته باشید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
پازل شما امروز کامل نمی‌شود و حتی ممکن است دلیل آن را هم ندانید، اما توصیه می‌کنیم در مورد مسائلی که به خوبی درک نمی‌کنید، استرس و نگرانی به دل تان راه ندهید. کلید موفقیت شما خوب گوش کردن است، به شرط آن که عدالت در هر دو طرف رعایت و طرف مقابل شما نیز برای حرف‌هایتان ارزش قائل شود و به درک مشترکی برسید. در جملاتی که به زبان می‌آورید، احتیاط کنید زیرا ممکن است به سادگی موجب ناراحتی نزدیک ترین افراد زندگی تان شود. به جای این که به دیگران بخندید، همراه با آنها بخندید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
انتظارهای نابجا از دیگران نداشته باشد تا دلخوری‌های کمتری پیش بیاید. شاید به نظر خودتان کاملا واضح باشد که به کمک نیاز دارید، ولی تا زمانی که خودتان مستقیما تقاضای حمایت و همکاری نکنید به احتمال زیاد این نیاز شما نادیده گرفته خواهد شد. این که فکر کنید اطرافیانتان آنقدر شما را می شناسند که لازم نیست خودتان چیزی به زبان بیاورید کاملا اشتباه است. این که توقع داشته باشید دیگران فکر شما را بخوانند و بعد هم از دست آنها ناراحت شوید خیلی بیرحمانه است. اگر به موقع نیازهایتان را با دیگران در میان بگذارید خیلی زود بسیاری از مشکلاتتان حل خواهند شد.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
امروز از روزهایی است که ایده‌های مختلفی در سر دارید ولی انتخاب یکی‌ از آن‌ها برایتان کاری بس دشوار است. تمامی افکار و ایده‌هایتان عملی نیستند پس بایستی منطقی بوده و بر پایه اصول علمی اهدافتان را مشخص کنید. چند وقتی است که در ذهن خود رفتن به یک مسافرت هیجان انگیز را می‌پرورانید ولی بدانید که هنوز موقعیتش فراهم نشده و بهتر است به جای تفکرات رویایی به تلاش در مورد اهدافتان بپردازید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
شاید امروز به خواسته مد نظر خود نرسیده در حالی که یکی از اطرافیانتان به آن مورد دلخواهش رسیده باشد. حس حسادتتان در این موارد برانگیخته می‌شود و این دست خودتان نیست. وضعیت ماه و ستارگان این حالت را در شما به وجود آورده‌اند. اگر بخواهید در کار خود رشد و پیشرفت نمایید باید جلوی این حسادت را در خود بگیرید. حسودی کردن جز برگشت به عقب برای شما نتیجه‌ای را به دنبال نخواهد داشت. ثروت واقعی و پایدار چیزی فراتر از این‌هاست، برای یافتن ثروت حقیقی‌تان به قلبتان رجوع کنید.

 



منبع سامان کهنه پوشی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید